Pacjent
- Warto wiedzieć
- Coś na ząb
- Wybielanie zębów
- Choroby i leczenie
- Estetyka
- Higiena
- Ciekawostki ...
- Dowiedz się jak...
- Forum
- Baza gabinetów
- Pytania do ekspertów
- Subskrypcja
- Ogłoszenia - Pacjent
- Partnerzy portalu
- Tagi
- Bruksizm
- Ciąża a zęby
- Dental TV
- Kamień nazębny
- Korony
- Leczenie kanałowe
- Licówki
- Mosty
- Strach przed dentystą
- Vademecum Pacjenta
- Zęby mądrości
- Znieczulenia
Jak postępować, gdy stomatolog nie chce usunąć wady lub przyjąć reklamacji?
Jeśli uznamy, że usługi dentystyczne wykonane są źle, a stomatolog nie chce przyjąć reklamacji w formie ustnej, lub nie potrafi albo nie chce wyznaczyć sensownego terminu usunięcia wad, należy:
-
złożyć reklamację na piśmie i żądać potwierdzenia faktu złożenia takiego pisma – najlepiej przygotować pismo w 2 egzemplarzach i jeden zachować dla siebie za pokwitowaniem odbioru oryginału przez stomatologa;
-
udać się do innego specjalisty i u niego usunąć wadę, kosztami naprawy obciążyć zaś dentystę, który wykonał usługę – takie postępowanie jest możliwe jedynie wtedy, gdy stomatolog nie chce dokonać naprawy, a stan zdrowia pacjenta wymaga pilnego usunięcia wady w usłudze.
Źródło: „Gazeta Prawna”
Inne wiadomosci w kategorii
W chwili obecnej nie dysponujemy żadnymi komentarzami.