Strona główna - portaldentystyczny.pl

Strona główna PacjentDowiedz się jak...

Jak postępować, gdy stomatolog nie chce usunąć wady lub przyjąć reklamacji?
 

 

 

 

 

Jeśli uznamy, że usługi dentystyczne wykonane są źle, a stomatolog nie chce przyjąć reklamacji w formie ustnej, lub nie potrafi albo nie chce wyznaczyć sensownego terminu usunięcia wad, należy:

  • złożyć reklamację na piśmie i żądać potwierdzenia faktu złożenia takiego pisma – najlepiej przygotować pismo w 2 egzemplarzach i jeden zachować dla siebie za pokwitowaniem odbioru oryginału przez stomatologa;

  • udać się do innego specjalisty i u niego usunąć wadę, kosztami naprawy obciążyć zaś dentystę, który wykonał usługę – takie postępowanie jest możliwe jedynie wtedy, gdy stomatolog nie chce dokonać naprawy, a stan zdrowia pacjenta wymaga pilnego usunięcia wady w usłudze.

Źródło: „Gazeta Prawna”

 
Inne wiadomosci w kategorii
Komentarze
 
W chwili obecnej nie dysponujemy żadnymi komentarzami.
 
 

LOGOWANIE

Pierwszy raz w portalu?
Zarejestruj się Jak korzystać

Wyszukiwarka gabinetów

 
 
 
 

Newsletter

Dodaj swój adres e-mail aby otrzymywać bieżące informacje

Ankieta

Czy w codziennej higienie jamy ustnej używasz płukanki do ust ?

  • Tak
  • Nie
Kanały
informacyjne RSS
Subskrybuj RSS
Realizacja: Ideo Powered by: Edito CMS