Strona główna - portaldentystyczny.pl

Strona główna LekarzPoradnik dentysty

Ankieta

Jakie czasopismo stomatologiczne prenumerujesz?

  • Magazyn Stomatologiczny
  • As Stomatologii
  • Nowy Gabinet Stomatologiczny
  • Poradnik Stomatologiczny
  • Stomatologia Współczesna
  • TPS
  • Kwintesencja
  • Forum Stomatologii Praktycznej
  • Inne

Gabinet, pracownia jako internetowe marki
 

 

 

 

Gabinet stomatologiczny lub pracownia protetyczna przestają współcześnie być tylko miejscami, w których przywraca się piękno uśmiechu i zdrowie jamy ustnej. Stają się obszarami intensywnych działań podejmowanych przez nowocześnie myślącego stomatologa lub technika dentystycznego na rzecz usatysfakcjonowania klientów/pacjentów – przez to zdobywają renomę i zaufanie: stają się markami. O wizerunek brandu należy natomiast dbać.

Medium najsilniej zaangażowanym w kreowanie wizerunku marki i w samo tworzenie brandów jest internet. Posiadanie strony www stało się więc naturalną konsekwencją przeniesienia punktu ciężkości aktywności marketingowej do świata wirtualnego. Skoro tak, to witryna internetowa jest niczym innym, jak wizytówką marki, jaką jest gabinet lub pracownia w realu. I jest też podstawowym narzędziem do budowania prestiżu marki gabinetu lub pracowni w świecie wirtualnym. Jeśli chcesz, aby twój gabinet lub laboratorium postrzegane były całościowo jako marka:

  • zainwestuj w perfekcyjne wykonaną stronę www i w profesjonalną obsługę witryny – zaufaj raczej doświadczonym web developerom niż tanim studentom;

  • zadbaj o dobór właściwej kolorystyki witryny – niech kojarzy się ze świeżością, higieną i schludnością;

  • zainwestuj w dobre treści na stronie – powierz tę pracę profesjonalistom: zapłacisz wprawdzie więcej zawodowemu copywriterowi świetnie znającemu temat stomatologii i protetyki za przygotowanie wartościowych tekstów niż osobie, która pisze prawie za darmo (i najczęściej jakość przygotowanych prac odpowiada cenie), ale otrzymasz content wolny od błędów językowych i – co równie istotne – merytorycznych;

  • zainwestuj w poprawę wyników strony prezentującej twoją praktykę w wyszukiwarkach;

  • zadbaj, aby twoja witryna www była łatwa do wyszukania i obsługi na różnych typach urządzeń, w tym szczególnie na smartfonach;

  • inwestuj w social media – internetowa poczta pantoflowa jest jeszcze skuteczniejsza niż ta, która działa w realu.

Źródło: Opracowanie własne


 

 
Inne wiadomosci w kategorii
Komentarze
 
W chwili obecnej nie dysponujemy żadnymi komentarzami.
 
 
Realizacja: Ideo Powered by: Edito CMS