Na skróty
- Forum
- Zareklamuj swój gabinet
- Izby Lekarskie w Polsce
- Partnerzy portalu
- Magazyn Stomatologiczny
- Wydawnictwo
Czelej - Wydawnictwo
PZWL - Wydawnictwo
Med Tour Press Int. - new! Katalog firm
- Dodaj gabinet
- Poradnik dentysty
- Organizacje
- Turystyka stomatologiczna
- Marketing stomatologiczny
- Dotacje z UE
- KORONAWIRUS
- Dental TV
- new! Czas na urlop!
- Relacje z targów i imprez
Ankieta
Praca stomatologa czy technika dentystycznego wymaga okresowych kontaktów z przedsiębiorcami z wielu branż, spotykanych na targach, konferencjach, ale także w banku, u ubezpieczyciela czy podczas wizytacji szefa sieci klinik, w której się pracuje. Czasem zdarzają się sytuacje, w których z gronem nieznajomych kolegów po fachu trzeba wypracować plan działania dla placówki medycznej czy laboratorium. W każdym z tych przypadków przyda się przyjąć postawę proaktywną, czyli z ukierunkowaniem na cel i z determinacją na osiągnięcie sukcesu. Prezentując taką właśnie postawę, ma się duże szanse na to, aby wśród wielu innych błysnąć zawodowo jako gwiazda spotkania – i to niezależnie od tego, czy jest się już uznanym autorytetem w danej placówce, ma się wysoką pozycję zawodową, atrakcyjny wygląd i umiejętność sterowania poczynaniami innych.
Z badań naukowych wynika, że wewnętrzne ukierunkowanie samego siebie na sukces i osiągnięcie celu przekłada się na wymierne korzyści w rzeczywistej aktywności. Przyjęcie postawy proaktywnej jest też znakomitym sposobem na wzbudzenie respektu w innych uczestnikach projektu oraz sygnałem, że takiej osobie można zaufać i potraktować ją jak przewodnika, który powiedzie ku osiągnięciu celu.
Źródło: „Harvard Business Review”