Na skróty
- Forum
- Zareklamuj swój gabinet
- Izby Lekarskie w Polsce
- Partnerzy portalu
- Magazyn Stomatologiczny
- Wydawnictwo
Czelej - Wydawnictwo
PZWL - Wydawnictwo
Med Tour Press Int. - new! Katalog firm
- Dodaj gabinet
- Poradnik dentysty
- Organizacje
- Turystyka stomatologiczna
- Marketing stomatologiczny
- Dotacje z UE
- KORONAWIRUS
- Dental TV
- new! Czas na urlop!
- Relacje z targów i imprez
Ankieta
Medycyna społecznościowa – termin ten nie odnosi się do specjalizacji, ale mógłby stać się dobrym określeniem na nazwanie edukacyjnej i informacyjnej roli aktywności lekarzy i stomatologów w mediach społecznościowych. Media te, poza możliwością szybkiego kontaktu z dużą liczbą pacjentów, otwierają pole do edukacji i szerzenia profilaktyki. Z platform społecznościowych korzysta na całym świecie już wielu lekarzy lub dentystów. Każdą platformę cechuje jednak swoista indywidualność, dlatego należy rozważnie dobrać rodzaj i długość wpisów umieszczanych na każdym z portali oraz dostosować język przekazu zarówno do charakteru medium, jak i grupy, do której informacja jest kierowana.
Niezależnie od tego, na którym portalu przekaz zostanie umieszczony, powinien cechować się kilkoma uniwersalnymi własnościami:
-
być merytoryczny, łatwy w odbiorze dla grupy docelowej;
-
być zwięzły, precyzyjny i dokładny oraz aktualny;
-
jeśli nie jest to informacja z pierwszej ręki, jej wiarygodność musi być 100-procentowa – gdyż umieszczenie nieprawdziwej wiadomości na profilu własnym najbardziej godzi w wiarygodność umieszczającego.
Źródło: Opracowanie własne