Na skróty
- Forum
- Zareklamuj swój gabinet
- Izby Lekarskie w Polsce
- Partnerzy portalu
- Magazyn Stomatologiczny
- Wydawnictwo
Czelej - Wydawnictwo
PZWL - Wydawnictwo
Med Tour Press Int. - new! Katalog firm
- Dodaj gabinet
- Poradnik dentysty
- Organizacje
- Turystyka stomatologiczna
- Marketing stomatologiczny
- Dotacje z UE
- KORONAWIRUS
- Dental TV
- new! Czas na urlop!
- Relacje z targów i imprez
Ankieta
Strategia marketingu stomatologicznego to strategia zawsze indywidualna, tworzona dla konkretnej lecznicy lub konkretnego specjalisty. Nie ma modelu uniwersalnego, dopracowanego w najdrobniejszych szczegółach, który dałoby się zastosować z takim samym powodzeniem w każdej praktyce stomatologicznej lub pracowni protetycznej. Dotyczy to zarówno kreacji strony internetowej gabinetu lub laboratorium, strategii promocyjnej (bo reklamowanie się jest zabronione prawem dla podmiotów medycznych oraz lekarzy) oraz optymalizacji i doboru słów kluczowych do treści, które pojawiają się na stronie stomatologa lub technika dentystycznego.
Warto, aby każdy dentysta i technik pamiętał, że schemat SEO, dzięki któremu gabinet lub pracownia kolegi z drugiego końca Polski utrzymuje się na najwyższych pozycjach w wyszukiwarkach, może być mało skuteczny w odniesieniu do jego własnej praktyki.
Optymalizacja strony skupia się m.in. na takim dostosowaniu treści pojawiających się w witrynie internetowej, aby doprowadzić do niej konkretną grupę czytelników/odbiorców. Inaczej bowiem brzmieć będą treści dedykowane np. pacjentom średniozamożnych, a inaczej tym, dla których ważny jest luksus; inaczej zoptymalizowana zostanie strona dla podmiotu, który chce przyciągnąć pacjentów/klientów z całej Polski i z zagranicy, a inaczej, kiedy celem są mieszkańcy najbliższej okolicy.