Na skróty
- Forum
- Zareklamuj swój gabinet
- Izby Lekarskie w Polsce
- Partnerzy portalu
- Magazyn Stomatologiczny
- Wydawnictwo
Czelej - Wydawnictwo
PZWL - Wydawnictwo
Med Tour Press Int. - new! Katalog firm
- Dodaj gabinet
- Poradnik dentysty
- Organizacje
- Turystyka stomatologiczna
- Marketing stomatologiczny
- Dotacje z UE
- KORONAWIRUS
- Dental TV
- new! Czas na urlop!
- Relacje z targów i imprez
Ankieta
Pracujesz jako stomatolog lub technik dentystyczny, jesteś świetnym fachowcem, wykorzystujesz w pracy najnowocześniejsze technologie i sprzęt. Masz, oczywiście, stronę internetową: jest nowoczesna, ładna, schludna, przejrzysta, ale już kilku pacjentów skarżyło się, że trudno się ją przegląda na urządzeniach mobilnych. I mieli rację, ponieważ tak, jak dynamicznie rozwija się branża dentystyczna, tak samo szybko (jeśli nie szybciej) ewoluują internet i technologie umożliwiające korzystanie z sieci w urządzeniach osobistych: smartfonach czy tabletach. Za nimi musi nadążać marketing stomatologiczny.
Twoja strona zapewne była doskonała, ale jeśli jej struktura i możliwości nie będą aktualizowane, z biegiem czasu na pewno witryna przestanie spełniać oczekiwania internautów.
Obecnie od nowoczesnej strony internetowej wymaga się, aby była produktem:
-
„all inclusive” – czyli zawierała wszystkie informacje i funkcje potrzebne internaucie do podjęcia decyzji o nawiązaniu współpracy;
-
„Google friendly”, czyli przyjazna wymaganiom wyszukiwarek;
-
responsywna – co oznacza, że automatycznie dopasuje się do urządzenia, na którym będzie wyświetlana.
Responsywność strony internetowej stanowi obecnie klucz do sukcesu w biznesie stomatologicznym. Warto o tym pamiętać, zlecając projektowanie witryny gabinetu.
Źródło: Opracowanie własne