Na skróty
- Forum
- Zareklamuj swój gabinet
- Izby Lekarskie w Polsce
- Partnerzy portalu
- Magazyn Stomatologiczny
- Wydawnictwo
Czelej - Wydawnictwo
PZWL - Wydawnictwo
Med Tour Press Int. - new! Katalog firm
- Dodaj gabinet
- Poradnik dentysty
- Organizacje
- Turystyka stomatologiczna
- Marketing stomatologiczny
- Dotacje z UE
- KORONAWIRUS
- Dental TV
- new! Czas na urlop!
- Relacje z targów i imprez
- 29-04-2025
Z badania przeprowadzonego w Arabii Saudyjskiej wynika, że jesteśmy wzrokowcami także w kwestii podejmowania decyzji o wyborze dentysty, który ma przeprowadzić leczenie. Naukowcy odkryli, że obecność dentysty w serwisach społecznościowych i udostępnianie przez niego zdjęć z przeprowadzonego leczenia (zdjęcia typu „przed i po terapii”) mogą być skutecznymi narzędziami z zakresu marketingu usług stomatologicznych, które przyciągną klientów do konkretnego gabinetu – szczególnie dotyczy to kobiet i użytkowników Instagrama. W badaniu, które miało formę ankiety, kobiety częściej zgłaszały, że oglądanie zdjęć przypadków stomatologicznych ma wpływ na ich wybór dentysty i że media społecznościowe mogą również oddziaływać na ich decyzję. Z kolei osoby, które nigdy nie odwiedziły dentysty bądź robiły to rzadko, popierały korzystanie z fotografii stomatologicznej w dokonywaniu wyboru dentysty, ale rzadziej zgłaszały, że media społecznościowe mają wpływ na ich wybór gabinetu.