Na skróty
- Forum
- Zareklamuj swój gabinet
- Izby Lekarskie w Polsce
- Partnerzy portalu
- Magazyn Stomatologiczny
- Wydawnictwo
Czelej - Wydawnictwo
PZWL - Wydawnictwo
Med Tour Press Int. - new! Katalog firm
- Dodaj gabinet
- Poradnik dentysty
- Organizacje
- Turystyka stomatologiczna
- Marketing stomatologiczny
- Dotacje z UE
- KORONAWIRUS
- Dental TV
- new! Czas na urlop!
- Relacje z targów i imprez
- 17-04-2025
Profilaktyka stomatologiczna pomaga uzyskiwać lepsze wyniki kliniczne u pacjentów z różnymi chorobami jamy ustnej i ogólnoustrojowymi/układowymi – to na pewno. Jednak inwestowanie w prewencję może być też skuteczną strategią rozwoju biznesu, jakim jest prowadzenie gabinetu stomatologicznego i narzędziem utrzymującym lojalność pacjentów oraz przyciągającym nowych. Przemyślane inwestowanie w profilaktykę stomatologiczną to więcej poleceń ustnych od najlepszych „rzeczników” gabinetu, czyli zadowolonych pacjentów. Oznacza to dla gabinetu stały przychód i zapełniony grafik wizyt.
Regularne spotkania profilaktyczne to także świetny sposób na to, aby pacjenci pozostawali w kontakcie z gabinetem i angażowali się w działania sprzyjające zdrowiu jamy ustnej. Rutynowe wizyty profilaktyczne są również okazją do odkrywania i rozwiązywania dodatkowych potrzeb pacjentów w zakresie leczenia. Podczas tych spotkań można więc dodatkowo realizować leczenie, co pozwoli zaoszczędzić pacjentom (i praktyce) czas, pieniądze i uniknąć stresu w przyszłości. Można zaoferować terapie ortodontyczne, kosmetyczne, estetyczne, a nawet medyczne, których pacjenci w innym przypadku mogliby nawet nie brać pod uwagę.