Na skróty
- Forum
- Zareklamuj swój gabinet
- Izby Lekarskie w Polsce
- Partnerzy portalu
- Magazyn Stomatologiczny
- Wydawnictwo
Czelej - Wydawnictwo
PZWL - Wydawnictwo
Med Tour Press Int. - new! Katalog firm
- Dodaj gabinet
- Poradnik dentysty
- Organizacje
- Turystyka stomatologiczna
- Marketing stomatologiczny
- Dotacje z UE
- KORONAWIRUS
- Dental TV
- new! Czas na urlop!
- Relacje z targów i imprez
- 07-03-2017
Pacjent bojący się dentysty to pacjent trudny. Pacjent z dentofobią z kolei to pacjent, którego emocji czasem nie można wcale opanować. Okazuje się, że jednym z najskuteczniejszych elementów wyposażenia gabinetu stomatologicznego do okiełznania strachu przed leczeniem, a jednocześnie takim, który robi na pacjentach tak niesamowite pozytywne wrażenie, że nie zauważają nawet ultranowoczesnych unitów i luksusowego wyposażenia pomieszczeń, jest telewizor. Im większy, tym lepiej. Może być tani, ale największe znaczenie ma tu rozmiar.
Jeden z amerykańskich dentystów na swoim blogu zwierzył się, że kiedy utworzył lecznicę za ponad 400 tys. $, to największe wrażenie na pacjentach zrobił właśnie telewizor wbudowany w sufit, a nie ilość i jakość sprzętu do leczenia. Telewizor kosztował zaledwie 300$ i był jednym z tańszych w swojej klasie, ale jego moc korzystnego oddziaływania na emocje zestresowanych pacjentów była bezcenna. I nie miało znaczenia, czy pacjent miał lat kilka, kilkanaście, czy był seniorem.
Nowoczesne telewizory dzięki rozmaitym funkcjom oraz możliwości montowania na praktycznie każdym podłożu mogą zatem stać się multimedium bardzo skutecznie zajmującym uwagę nawet tych najbardziej przestraszonych pacjentów. Koszt ich zakupu i montażu jest niewielki w odniesieniu do wydatków ponoszonych na remonty czy budowę gabinetów, a korzyści w postaci zadowolonych pacjentów – ogromne.
Źródło: Opracowanie własne