Na skróty
- Forum
- Zareklamuj swój gabinet
- Izby Lekarskie w Polsce
- Partnerzy portalu
- Magazyn Stomatologiczny
- Wydawnictwo
Czelej - Wydawnictwo
PZWL - Wydawnictwo
Med Tour Press Int. - new! Katalog firm
- Dodaj gabinet
- Poradnik dentysty
- Organizacje
- Turystyka stomatologiczna
- Marketing stomatologiczny
- Dotacje z UE
- KORONAWIRUS
- Dental TV
- new! Czas na urlop!
- Relacje z targów i imprez
- 21-07-2011
Internet dla stomatologów i dla pacjentów po raz kolejny okazał się medium, z którego warto korzystać. Wszystko za sprawą tzw. zakupów grupowych – idei, dzięki której zyskują wszyscy zainteresowani: usługodawcy i ich klienci oraz serwisy internetowe prezentujące zniżkowe oferty na swoich stronach. Stomatolodzy również korzystają z tej formy rozprowadzania oferowanych usług. Szczególną popularnością cieszy się wybielanie zębów z rabatem. Klient, który np. z powodów finansowych do tej pory nie mógł sobie pozwolić na tego typu zabieg, może skorzystać z satysfakcjonującej go oferty.
Pomysł zakupów grupowych polega na tym, że klient kupuje usługę za znacznie niższą cenę niż normalnie. Może przy tym zyskać nawet 80 proc. w stosunku do kwoty, jaką przyszłoby mu zapłacić przy zakupach indywidualnych. „Inicjatorem każdej oferty zakupowej jest serwis zakupów grupowych - jego zadaniem jest skontaktowanie się z firmami, które są gotowe obniżyć ceny na usługi czy produkty, a następnie zakupienie ich w hurtowych ilościach - zazwyczaj ze sporym rabatem. Następnie oferta umieszczana jest na witrynie wraz z informacjami o sprzedającym, cenie, szczegółach i terminie realizacji oferty” - wyjaśnia „Internet Mobile”.
O tym, czy oferta zadowoli klienta, decydują sami kupujący. Oferta zakupów promocyjnych jest realizowana wtedy, gdy zbierze się określona, zainteresowana nią grupa osób.
Specjaliści zauważają, że bilans tego typu akcji jest zawsze korzystny dla klienta i pośrednika. Natomiast firma, która decyduje się na zaoferowanie usług po znacznie (czasem drastycznie) obniżonej cenie wychodzi na plus w przypadku, kiedy zadowoleni z promocyjnej oferty klienci wracają po kolejne usługi oferowane już w cenach normalnych. Stają się lojalnymi odbiorcami oferowanych usług i stałymi klientami. Osoby te, poprzez wyrażanie wśród znajomych pozytywnych opinii o firmie, pomagają w ten sposób budować jej markę i przez to zdobywać nowych odbiorców usług. Jeśli klienci okazują się jedynie łowcami okazji, bilans akcji bywa dla usługodawcy negatywny.
Źródło: „Internet Mobile”