Na skróty
- Forum
- Zareklamuj swój gabinet
- Izby Lekarskie w Polsce
- Partnerzy portalu
- Magazyn Stomatologiczny
- Wydawnictwo
Czelej - Wydawnictwo
PZWL - Wydawnictwo
Med Tour Press Int. - new! Katalog firm
- Dodaj gabinet
- Poradnik dentysty
- Organizacje
- Turystyka stomatologiczna
- Marketing stomatologiczny
- Dotacje z UE
- KORONAWIRUS
- Dental TV
- new! Czas na urlop!
- Relacje z targów i imprez
- 29-12-2010
Dobrze przygotowana strona internetowa nie obciąża ani portfela zamawiającego wykonanie i obsługę witryny, ani jej wyświetlanie nie spowalnia działania komputera internauty.
Najniższy koszt wykonania strony uzyskuje się poprzez samodzielne jej wykonanie. Traci się za to czas, a efekt nie zawsze jest zadowalający. Można też obniżać koszty, zlecając wykonanie witryny tzw. wolnym strzelcom, studentom lub niewielkim firmom świadczącym tego typu usługi. Zlecenie wykonania witryny fachowcom z prawdziwego zdarzenia, którzy na co dzień tworzą strony internetowe, oznacza wprawdzie wydatek, ale należy nań patrzeć jak na inwestycję długoterminową: raz wydane pieniądze będą przez długi czas procentować w postaci internautów, którzy zdecydowali się na skorzystanie z usług oferowanych przez gabinet lub laboratorium.
Zmniejszenie kosztów związanych z uruchomieniem własnej strony internetowej można obniżyć, korzystając z ofert wykupienia abonamentu. Koszty korzystania z tego typu rozwiązania nie są wysokie i wynoszą rocznie kilkaset złotych. .
Przy podejmowaniu decyzji o utworzeniu strony internetowej warto zwrócić uwagę na parametry charakteryzujące wykupywaną usługę. Głównie na powierzchnię dyskową, przesył danych i sposób rozliczenia za transfer, oraz na bezpieczeństwo, czyli stosowane przez usługodawcę oprogramowanie antywirusowe i antyspamowe.
Należy również przemyśleć, w jakiej technologii będzie wykonana strona. Trzeba pamiętać, że internauci korzystają również ze starszych komputerów, nieprzystosowanych do szybkiego przesyłu informacji, i jeśli strona będzie się za wolno otwierać, użytkownik zrezygnuje z oczekiwania i przejdzie do witryny konkurencji.
Źródło: „Magazyn Stomatologiczny”