Na skróty
- Forum
- Zareklamuj swój gabinet
- Izby Lekarskie w Polsce
- Partnerzy portalu
- Magazyn Stomatologiczny
- Wydawnictwo
Czelej - Wydawnictwo
PZWL - Wydawnictwo
Med Tour Press Int. - new! Katalog firm
- Dodaj gabinet
- Poradnik dentysty
- Organizacje
- Turystyka stomatologiczna
- Marketing stomatologiczny
- Dotacje z UE
- KORONAWIRUS
- Dental TV
- new! Czas na urlop!
- Relacje z targów i imprez
- 20-05-2010
„Kadra zarządzająca w każdej firmie to kluczowa dla przedsiębiorstwa grupa ludzi.(…) Na opiece medycznej dla menedżerów nie powinno się oszczędzać, a prywatne pakiety medyczne należy traktować jako inwestycje w rozwój firmy, a nie koszty” podaje „Gazeta Finansowa”.
Czym powinny charakteryzować się usługi dla kadry zarządzającej, która przy wielkiej ilości obowiązków musi bardzo efektywnie dysponować swoim czasem? Przede wszystkim wysoką dostępnością i najwyższą jakością. Bardzo istotna jest też kompleksowość, która dotyczyć powinna wszystkich usług gwarantowanych przez prywatne ubezpieczenie.
Usługi stomatologiczne zajmują tu miejsce szczególne – piękny uśmiech to obecnie wizytówka człowieka. Managerom zaś, z racji pełnionych funkcji – polegających również na reprezentowaniu firmy, dla której pracują, i z powodu częstych kontaktów interpersonalnych, w sposób szczególny zależy na estetycznym i zdrowym wyglądzie uzębienia. Pakiet ubezpieczeniowy powinien więc gwarantować nie tylko profilaktykę oraz podstawowe zabiegi stosowane w przypadku doraźnej pomocy, ale również pełne leczenie dentystyczne. Korzystniej bowiem zainwestować w wykupienie wartościowego pakietu, gwarantującego kompleksową opiekę stomatologiczną, niż tracić na nieobecnościach managera, którego do wzięcia wolnego zmusiły kłopoty z zębami.
Źródło: „Gazeta Finansowa”