Na skróty
- Forum
- Zareklamuj swój gabinet
- Izby Lekarskie w Polsce
- Partnerzy portalu
- Magazyn Stomatologiczny
- Wydawnictwo
Czelej - Wydawnictwo
PZWL - Wydawnictwo
Med Tour Press Int. - new! Katalog firm
- Dodaj gabinet
- Poradnik dentysty
- Organizacje
- Turystyka stomatologiczna
- Marketing stomatologiczny
- Dotacje z UE
- KORONAWIRUS
- Dental TV
- new! Czas na urlop!
- Relacje z targów i imprez
- 24-12-2009
Okres okołoświąteczny oraz przełom roku to czas szczególny: głównie poprzez swoją nastrojowość, świadomość zbliżającego się karnawału i czasu ślubów, oraz z powodu wzmożonego ruchu turystycznego. Warto zadbać o swoich dotychczasowych i przyszłych klientów - tym bardziej, że możliwości jest sporo.
-
Wystrój pomieszczeń może nawiązywać do świątecznego czasu – wystarczy jedna, dobrze dobrana ozdoba w poczekalni, by wprowadzić wspaniałą atmosferę.
-
Sympatycznym gestem są życzenia świąteczne, składane ustnie lub poprzez stronę internetową – to istotny element komunikacji i budowania pozytywnych relacji między lekarzem a pacjentem.
-
Promocje nieodmiennie kojarzą się z czasem świąt – to sprawdzony sposób na zatrzymanie i zdobycie klienta. Okazji do świętowania jest teraz wiele; na każdą z nich można przygotować inne propozycje, np.: przyszłym nowożeńcom polecić profesjonalne wybielanie zębów, innym pacjentom - poświąteczny przegląd uzębienia w ramach profilaktyki.
-
Popularna nadal turystyka stomatologiczna daje specjalistom szansę na zdobycie lojalnych klientów oraz na podkreślenie wyjątkowego charakteru polskich świąt . Wzmożony w okolicach przełomu roku ruch podróżnych trwa przez kilka tygodni – warto mieć na uwadze ten czas, by umiejętnie dostosować ofertę i czas pracy gabinetu do wygody zagranicznych pacjentów.
Źródło: Opracowanie własne