Na skróty
- Forum
- Zareklamuj swój gabinet
- Izby Lekarskie w Polsce
- Partnerzy portalu
- Magazyn Stomatologiczny
- Wydawnictwo
Czelej - Wydawnictwo
PZWL - Wydawnictwo
Med Tour Press Int. - new! Katalog firm
- Dodaj gabinet
- Poradnik dentysty
- Organizacje
- Turystyka stomatologiczna
- Marketing stomatologiczny
- Dotacje z UE
- KORONAWIRUS
- Dental TV
- new! Czas na urlop!
- Relacje z targów i imprez
- 24-03-2025
Zmiana nazwy gabinetu stomatologicznego czy praktyki technika dentystycznego to poważny krok, który wymaga starannego planowania w celu zachowania spójności marki, ochrony zaufania pacjentów i zapewnienia płynnego przejścia od starej nazwy do nowej.
Niezależnie od tego, czy zmiana wynika z fuzji, rebrandingu czy rozwoju firmy, potrzebne jest wieloaspektowe podejście, aby zapobiec zamieszaniu i zakłóceniom – także w marketingu usług stomatologicznych, gdyż zmiana nazwy praktyki pociąga za sobą konieczność dostosowania strategii w celu ochrony rankingów SEO, zwiększenia retencji pacjentów i utrzymania wiarygodności marki.
Zmianę nazwy dla gabinetu stomatologicznego/praktyki technika dentystycznego należy zatem zacząć od opracowania klarownej strategii tego procesu. Trzeba też określić cel i wizję stojącą za zmianą nazwy oraz zidentyfikować kluczowe elementy marki po zmianie nazwy praktyki, które powinny pozostać spójne, takie jak kolory, logo i komunikaty. Należy też poinformować pacjentów o zmianie nazwy za pośrednictwem poczty e-mail, mediów społecznościowych i oznakowania praktyki, a także zaktualizować swój profil biznesowy w wyszukiwarkach, materiały marketingowe i brandingowe oraz zainwestować w SEO dla nowej nazwy.