Na skróty
- Forum
- Zareklamuj swój gabinet
- Izby Lekarskie w Polsce
- Partnerzy portalu
- Magazyn Stomatologiczny
- Wydawnictwo
Czelej - Wydawnictwo
PZWL - Wydawnictwo
Med Tour Press Int. - new! Katalog firm
- Dodaj gabinet
- Poradnik dentysty
- Organizacje
- Turystyka stomatologiczna
- Marketing stomatologiczny
- Dotacje z UE
- KORONAWIRUS
- Dental TV
- new! Czas na urlop!
- Relacje z targów i imprez
- 20-03-2025
Opinii na temat pracy stomatologa czy technika dentystycznego, które wystawiają pacjenci/klienci, nie należy się bać, tylko trzeba je zacząć traktować jak element badawczy dla rozwoju optymalnej strategii marketingu dla prowadzonej praktyki. Opinie/recenzje dostarczają bowiem cennych informacji zwrotnych na temat tego, co dana praktyka robi dobrze, a co można poprawić. Strategiczny system zarządzania opiniami identyfikuje trendy pojawiające się wśród pacjentów, pomagając udoskonalić usługi. Umożliwienie pacjentom wystawiania opinii jest więc ważne nie tylko dla budowania marki, ale i dla rozwoju tej marki w kierunku, który najlepiej zaspokoi potrzeby pacjentów, czyniąc tym samym praktykę wysoce konkurencyjną na rynku.
Dużym ułatwieniem dla specjalisty stomatologii/protetyki i samych pacjentów jest automatyzacja procesu zamieszczenia opinii. Narzędzia e-mailowe czy smsy zapewniają delikatne przypomnienie pacjentom o wystawieniu opinii po wizycie. Warto pamiętać, że monitorowanie opinii i odpowiadanie na nie są równie ważne, jak ich generowanie. Tu również dostępne są zautomatyzowane rozwiązania – do zarządzania opiniami i do śledzenia ich w czasie rzeczywistym.