Na skróty
- Forum
- Zareklamuj swój gabinet
- Izby Lekarskie w Polsce
- Partnerzy portalu
- Magazyn Stomatologiczny
- Wydawnictwo
Czelej - Wydawnictwo
PZWL - Wydawnictwo
Med Tour Press Int. - new! Katalog firm
- Dodaj gabinet
- Poradnik dentysty
- Organizacje
- Turystyka stomatologiczna
- Marketing stomatologiczny
- Dotacje z UE
- KORONAWIRUS
- Dental TV
- new! Czas na urlop!
- Relacje z targów i imprez
- 21-03-2025
W coraz bardziej cyfrowym świecie content marketing (marketing treści) stał się kluczowym narzędziem dla dostawców usług opieki zdrowotnej. Content marketing stanowi bazowy element procesu budowania lojalności pacjenta, bo jeśli treści będą odpowiednio angażujące, pomogą one dostawcom usług stomatologicznych nawiązać kontakt z pacjentami, a potem – rozwijać satysfakcjonującą dla obu stron relację. Content marketing jest więc podstawą do budowania długoterminowego zaangażowania pacjentów i służy przez to dynamicznemu rozwojowi praktyki. Właściwa strategia treści może też wyróżnić praktykę dentystyczną na konkurencyjnym rynku.
Pacjenci chętnie wybierają dostawcę, który wykazuje się wiedzą specjalistyczną i przejrzystością przekazu. Stomatolodzy, tworząc i udostępniając wysokiej jakości treści, które dostarczają odpowiedzi na typowe i mniej typowe pytania pacjentów i rozwiewają ich wątpliwości, mogą pozycjonować się jako budzące zaufanie autorytety w swojej dziedzinie.
Treści mogą mieć różną formę, np. wpisów blogowych, krótkich postów w mediach społecznościowych, poradników, filmów, podcastów czy artykułów tematycznych. Ważne, aby były zasobne w odpowiednio dobrane słowa/frazy kluczowe, bo dzięki temu zostaną łatwo znalezione przez internautów zainteresowanych konkretnym tematem.