Na skróty
- Forum
- Zareklamuj swój gabinet
- Izby Lekarskie w Polsce
- Partnerzy portalu
- Magazyn Stomatologiczny
- Wydawnictwo
Czelej - Wydawnictwo
PZWL - Wydawnictwo
Med Tour Press Int. - new! Katalog firm
- Dodaj gabinet
- Poradnik dentysty
- Organizacje
- Turystyka stomatologiczna
- Marketing stomatologiczny
- Dotacje z UE
- KORONAWIRUS
- Dental TV
- new! Czas na urlop!
- Relacje z targów i imprez
- 29-08-2024
Obecnie toksyna botulinowa w gabinecie stomatologicznym może być wykorzystywana na wiele różnych sposobów – od leczenia bruksizmu po poprawę estetyki wyglądu pacjenta. Oznacza to, że włączenie botoksu do usług w gabinecie może okazać się dobrym narzędziem z zakresu marketingu stomatologicznego.
Korzyści, jakie przyniesie dentyście włączenie botoksu do usług, to:
-
poszerzenie oferty – dzięki temu zapewnia się pacjentom więcej opcji, co może przyciągnąć nowych klientów i zadowolić obecnych;
-
zwiększone przychody – zabiegi z wykorzystaniem botoksu generują dodatkowy strumień przychodów dla praktyki;
-
ulepszona opieka nad pacjentem – ponieważ botoks może poprawić opiekę stomatologiczną wycelowaną w poprawę funkcji jamy ustnej oraz estetyki uśmiechu; dentysta może dzięki temu zaoferować bardziej kompleksowe opcje leczenia;
-
przyciąganie nowych pacjentów – gabinet stomatologiczny może zostać wybrany przez osoby poszukujące zabiegów dentystycznych z wykorzystaniem botoksu, dotyczy to zarówno z zabiegów leczniczych, jak i poprawiających estetykę wyglądu;
-
utrzymanie obecnych pacjentów – zaoferowanie większej liczby usług korzystnie przekłada się na utrzymanie dotychczasowych pacjentów, gdyż nie muszą oni u konkurencji szukać usług, którymi są zainteresowani.