Strona główna - portaldentystyczny.pl

Strona główna LekarzAktualności

Botoks w gabinecie a marketing stomatologiczny
  • 29-08-2024
 

 

 

 

 

 

 

Obecnie toksyna botulinowa w gabinecie stomatologicznym może być wykorzystywana na wiele różnych sposobów – od leczenia bruksizmu po poprawę estetyki wyglądu pacjenta. Oznacza to, że włączenie botoksu do usług w gabinecie może okazać się dobrym narzędziem z zakresu marketingu stomatologicznego.

Korzyści, jakie przyniesie dentyście włączenie botoksu do usług, to:

  • poszerzenie oferty – dzięki temu zapewnia się pacjentom więcej opcji, co może przyciągnąć nowych klientów i zadowolić obecnych;

  • zwiększone przychody – zabiegi z wykorzystaniem botoksu generują dodatkowy strumień przychodów dla praktyki;

  • ulepszona opieka nad pacjentem – ponieważ botoks może poprawić opiekę stomatologiczną wycelowaną w poprawę funkcji jamy ustnej oraz estetyki uśmiechu; dentysta może dzięki temu zaoferować bardziej kompleksowe opcje leczenia;

  • przyciąganie nowych pacjentów – gabinet stomatologiczny może zostać wybrany przez osoby poszukujące zabiegów dentystycznych z wykorzystaniem botoksu, dotyczy to zarówno z zabiegów leczniczych, jak i poprawiających estetykę wyglądu;

  • utrzymanie obecnych pacjentów – zaoferowanie większej liczby usług korzystnie przekłada się na utrzymanie dotychczasowych pacjentów, gdyż nie muszą oni u konkurencji szukać usług, którymi są zainteresowani.

 

 
Inne wiadomosci w kategorii
Komentarze
 
W chwili obecnej nie dysponujemy żadnymi komentarzami.
 
 

LOGOWANIE

Pierwszy raz w portalu?
Zarejestruj się Jak korzystać

Newsletter

Dodaj swój adres e-mail aby otrzymywać bieżące informacje

Katalog Firm

Kanały
informacyjne RSS
Subskrybuj RSS
Realizacja: Ideo Powered by: Edito CMS