Na skróty
- Forum
- Zareklamuj swój gabinet
- Izby Lekarskie w Polsce
- Partnerzy portalu
- Magazyn Stomatologiczny
- Wydawnictwo
Czelej - Wydawnictwo
PZWL - Wydawnictwo
Med Tour Press Int. - new! Katalog firm
- Dodaj gabinet
- Poradnik dentysty
- Organizacje
- Turystyka stomatologiczna
- Marketing stomatologiczny
- Dotacje z UE
- KORONAWIRUS
- Dental TV
- new! Czas na urlop!
- Relacje z targów i imprez
- 30-08-2024
W strategie marketingu stomatologicznego powinni angażować się dentyści niezależnie od tego, czy samodzielnie praktykują, czy kierują gabinetem działającym w ramach większej jednostki medycznej czy kliniki.
Kolejne pokolenia młodych dentystów dość łatwo zdobywają rynek, mocno inwestując w marketing stomatologiczny. W gronie starszych kolegów po fachu dość często istnieje jeszcze bardzo konserwatywne podejście do stosowania innowacyjnych narzędzi marketingowych. Jednak trzeba mieć na uwadze, że w dobie intensywnego rozwoju ery cyfrowej tradycyjne metody marketingu gabinetu stomatologicznego też ewoluują. Skutkiem tego należy włączać niektóre z innowacyjnych strategii po to, aby przyciągać nowych pacjentów.
Dla gabinetów dentystycznych angażowanie się w innowacyjne strategie marketingowe jest niezbędne, bo działania te pomagają wyróżnić się na tle konkurencji, a przez to – zainteresować potencjalnych pacjentów. Trzeba przy tym pamiętać, że zawsze kluczem do marketingowego sukcesu jest połączenie kreatywności z autentycznością – dzięki temu podejmowane działania będą konsekwentnie odzwierciedlać wysoką jakość opieki, jaką zapewnia konkretna praktyka dentystyczna.