Na skróty
- Forum
- Zareklamuj swój gabinet
- Izby Lekarskie w Polsce
- Partnerzy portalu
- Magazyn Stomatologiczny
- Wydawnictwo
Czelej - Wydawnictwo
PZWL - Wydawnictwo
Med Tour Press Int. - new! Katalog firm
- Dodaj gabinet
- Poradnik dentysty
- Organizacje
- Turystyka stomatologiczna
- Marketing stomatologiczny
- Dotacje z UE
- KORONAWIRUS
- Dental TV
- new! Czas na urlop!
- Relacje z targów i imprez
- 28-08-2024
Angażowanie się dentystów w rozmaite akcje i wydarzenia społecznościowe to jedne z najbardziej skutecznych strategii z zakresu marketingu stomatologicznego, dzięki którym może zdecydowanie zwiększać się zainteresowanie konkretną praktyką wśród pacjentów. Do działań, które warto podejmować w ramach aktywności społecznej, aby w ten sposób promować swoją praktykę stomatologiczną, należą:
-
Wdrożenie programów poleceń – należy pamiętać, że tzw. poczta pantoflowa jest najtańszą, a jednocześnie jedną z najbardziej skutecznych form informowania o tym, że warto korzystać z usług w konkretnym gabinecie. Dodatkowo siła osobistych rekomendacji jest ogromna i nie tylko napędza marketing szeptany, ale także służy lojalności pacjentów.
-
Sponsorowanie lokalnych wydarzeń społecznościowych, gdyż buduje to pozytywny wizerunek marki i zwiększa jej rozpoznawalność oraz zaszczepia poczucie dumy wśród pacjentów, że korzystają z usług konkretnego gabinetu stomatologicznego.
Sponsoring jest też idealnym sposobem na rozdawanie gadżetów służących zdrowiu jamy ustnej, na przykład szczoteczek do zębów czy piłeczek antystresowych w kształcie zębów. Warto pamiętać, że darmowe gadżety zawsze wywołują uśmiech na twarzach ludzi i budzą pozytywne skojarzenia z podejmującą takie działania marketingowe firmą.