Strona główna - portaldentystyczny.pl

Strona główna LekarzAktualności

Dwie angażujące społecznie strategie marketingu stomatologicznego
  • 28-08-2024
 

 

 

 

 

 

Angażowanie się dentystów w rozmaite akcje i wydarzenia społecznościowe to jedne z najbardziej skutecznych strategii z zakresu marketingu stomatologicznego, dzięki którym może zdecydowanie zwiększać się zainteresowanie konkretną praktyką wśród pacjentów. Do działań, które warto podejmować w ramach aktywności społecznej, aby w ten sposób promować swoją praktykę stomatologiczną, należą:

  • Wdrożenie programów poleceń – należy pamiętać, że tzw. poczta pantoflowa jest najtańszą, a jednocześnie jedną z najbardziej skutecznych form informowania o tym, że warto korzystać z usług w konkretnym gabinecie. Dodatkowo siła osobistych rekomendacji jest ogromna i nie tylko napędza marketing szeptany, ale także służy lojalności pacjentów.

  • Sponsorowanie lokalnych wydarzeń społecznościowych, gdyż buduje to pozytywny wizerunek marki i zwiększa jej rozpoznawalność oraz zaszczepia poczucie dumy wśród pacjentów, że korzystają z usług konkretnego gabinetu stomatologicznego.

Sponsoring jest też idealnym sposobem na rozdawanie gadżetów służących zdrowiu jamy ustnej, na przykład szczoteczek do zębów czy piłeczek antystresowych w kształcie zębów. Warto pamiętać, że darmowe gadżety zawsze wywołują uśmiech na twarzach ludzi i budzą pozytywne skojarzenia z podejmującą takie działania marketingowe firmą.


 

 

 
Inne wiadomosci w kategorii
Komentarze
 
W chwili obecnej nie dysponujemy żadnymi komentarzami.
 
 

LOGOWANIE

Pierwszy raz w portalu?
Zarejestruj się Jak korzystać

Newsletter

Dodaj swój adres e-mail aby otrzymywać bieżące informacje

Katalog Firm

Kanały
informacyjne RSS
Subskrybuj RSS
Realizacja: Ideo Powered by: Edito CMS