Na skróty
- Forum
- Zareklamuj swój gabinet
- Izby Lekarskie w Polsce
- Partnerzy portalu
- Magazyn Stomatologiczny
- Wydawnictwo
Czelej - Wydawnictwo
PZWL - Wydawnictwo
Med Tour Press Int. - new! Katalog firm
- Dodaj gabinet
- Poradnik dentysty
- Organizacje
- Turystyka stomatologiczna
- Marketing stomatologiczny
- Dotacje z UE
- KORONAWIRUS
- Dental TV
- new! Czas na urlop!
- Relacje z targów i imprez
- 27-08-2024
Aby zwiększyć swój sukces na konkurencyjnym rynku dentystycznym, warto inwestować w marketing stomatologiczny w internecie. Poza podstawowymi działaniami, takimi jak uruchomienie i aktualizowanie strony internetowej oraz profilu w mediach społecznościowych, specjaliści z zakresu marketingu stomatologicznego zalecają jeszcze następujące działania, które mogą skutecznie przełożyć się na osiągnięcie sukcesu przez stomatologa lub technika dentystycznego, niezależnie od tego, czy praktykuje on samodzielnie, czy w ramach sieci:
-
współpraca z influencerami, aby przedstawić prowadzoną przez siebie praktykę nowym odbiorcom w sposób, którego nie zapewni żadna tradycyjna informacja;
-
organizowanie edukacyjnych webinarów i warsztatów – poprzez nie buduje się autorytet w dziedzinie zdrowia jamy ustnej bądź protetyki oraz silniejsze relacje z odbiorcami komunikatów i ich zaufanie;
-
inwestowanie w SEO, aby zapewnić sobie dobrą widoczność w wynikach wyszukiwania – warto rozważyć tworzenie treści specyficznych dla regionu działania placówki stomatologicznej lub protetycznej, a także uwzględniać wydarzenia związane z branżą stomatologiczną i lokalne trendy dentystyczne/protetyczne, aby stać się źródłem informacji na temat stomatologii w konkretnej społeczności.