Strona główna - portaldentystyczny.pl

Strona główna LekarzAktualności

Czy naprawdę potrzebujesz kolejnego kanału dla marketingu stomatologicznego?
  • 19-08-2024
 

 

 

 

 

Dentyści powinni pamiętać, że chociaż wprowadzenie marki na nowy kanał marketingu stomatologicznego zawsze jest ekscytujące, to przed wdrożeniem pomysłu w czyn należy ideę dobrze przeanalizować. Zacząć warto od ustalenia prawdopodobnych kosztów, jakie poniesie się na uruchomienie i prowadzenie tego kanału marketingowego, a także oszacowania zwrotu z tej inwestycji – dotyczy to zwrotu czasowego, jak i pieniężnego.

 

Choć niektóre osoby specjalizujące się w realizacji działań z marketingu stomatologicznego mogą potwierdzać, że uruchomienie konkretnego kanału przyniosło sukces innym klientom, warto zbadać, czy aby na pewno chodzi o klientów z branży stomatologicznej. Bo nie na każdej platformie w internecie kanał stomatologiczny będzie interesujący dla odbiorców.

Istnieją obecnie różne platformy społecznościowe – część z nich dedykowana jest osobom w starszym wieku, a niektóre wycelowane są w młodszych odbiorców. O nietrafiony komunikat nietrudno. Przykład? Wybór platformy dedykowanej młodszym odbiorcom przez stomatologa specjalizującego się w implantologii. Z kolei wybór takiej platformy przez dentystę specjalizującego się w medycynie estetycznej ma już jak najbardziej sens.


 

 

 
Inne wiadomosci w kategorii
Komentarze
 
W chwili obecnej nie dysponujemy żadnymi komentarzami.
 
 

LOGOWANIE

Pierwszy raz w portalu?
Zarejestruj się Jak korzystać

Newsletter

Dodaj swój adres e-mail aby otrzymywać bieżące informacje

Katalog Firm

Kanały
informacyjne RSS
Subskrybuj RSS
Realizacja: Ideo Powered by: Edito CMS