Na skróty
- Forum
- Zareklamuj swój gabinet
- Izby Lekarskie w Polsce
- Partnerzy portalu
- Magazyn Stomatologiczny
- Wydawnictwo
Czelej - Wydawnictwo
PZWL - Wydawnictwo
Med Tour Press Int. - new! Katalog firm
- Dodaj gabinet
- Poradnik dentysty
- Organizacje
- Turystyka stomatologiczna
- Marketing stomatologiczny
- Dotacje z UE
- KORONAWIRUS
- Dental TV
- new! Czas na urlop!
- Relacje z targów i imprez
- 19-08-2024
Dentyści powinni pamiętać, że chociaż wprowadzenie marki na nowy kanał marketingu stomatologicznego zawsze jest ekscytujące, to przed wdrożeniem pomysłu w czyn należy ideę dobrze przeanalizować. Zacząć warto od ustalenia prawdopodobnych kosztów, jakie poniesie się na uruchomienie i prowadzenie tego kanału marketingowego, a także oszacowania zwrotu z tej inwestycji – dotyczy to zwrotu czasowego, jak i pieniężnego.
Choć niektóre osoby specjalizujące się w realizacji działań z marketingu stomatologicznego mogą potwierdzać, że uruchomienie konkretnego kanału przyniosło sukces innym klientom, warto zbadać, czy aby na pewno chodzi o klientów z branży stomatologicznej. Bo nie na każdej platformie w internecie kanał stomatologiczny będzie interesujący dla odbiorców.
Istnieją obecnie różne platformy społecznościowe – część z nich dedykowana jest osobom w starszym wieku, a niektóre wycelowane są w młodszych odbiorców. O nietrafiony komunikat nietrudno. Przykład? Wybór platformy dedykowanej młodszym odbiorcom przez stomatologa specjalizującego się w implantologii. Z kolei wybór takiej platformy przez dentystę specjalizującego się w medycynie estetycznej ma już jak najbardziej sens.