Strona główna - portaldentystyczny.pl

Strona główna LekarzAktualności

Decyzje pacjenta nie tylko w oparciu o marketing stomatologiczny
  • 25-07-2024
 

 

 

 

 

 

Żyjemy w czasie, gdy zadania marketingu stomatologicznego realizowane są głównie w sieci internetowej i to one stanowią wizytówkę kliniki lub samego dentysty czy ortodonty. Stąd każdy dentysta i ortodonta musi zdawać sobie sprawę z wpływu strategii marketingowych online na pacjenckie decyzje – tym bardziej, że im młodsze pokolenie pacjentów, tym bardziej jest ono przyzwyczajone do poszukiwania i weryfikowania informacji w internecie. Niemniej, w bezpośrednim kontakcie ze specjalistą dla pacjenta kluczowe znaczenie zawsze będzie miała jakość obsługi i usługi.

Potwierdzili to naukowcy z Tajwanu i Mongolii – przeprowadzili badanie, którego celem było zapewnienie dentystom i ortodontom lepszego zrozumienia preferencji pacjentów przy wyborze specjalisty, któremu powierzą opiekę nad zdrowiem jamy ustnej. Z badania wynika, że skuteczny marketing stomatologiczny nie jest najistotniejszym czynnikiem, który ma wpływ na dokonywanie wyboru przez pacjenta. Największy wpływ na decyzję pacjenta mają następujące trzy elementy: troskliwa postawa dentysty i ortodonty, polecenie konkretnego specjalisty przez inne osoby oraz koszt leczenia.

 

 
Inne wiadomosci w kategorii
Komentarze
 
W chwili obecnej nie dysponujemy żadnymi komentarzami.
 
 

LOGOWANIE

Pierwszy raz w portalu?
Zarejestruj się Jak korzystać

Newsletter

Dodaj swój adres e-mail aby otrzymywać bieżące informacje

Katalog Firm

Kanały
informacyjne RSS
Subskrybuj RSS
Realizacja: Ideo Powered by: Edito CMS