Na skróty
- Forum
- Zareklamuj swój gabinet
- Izby Lekarskie w Polsce
- Partnerzy portalu
- Magazyn Stomatologiczny
- Wydawnictwo
Czelej - Wydawnictwo
PZWL - Wydawnictwo
Med Tour Press Int. - new! Katalog firm
- Dodaj gabinet
- Poradnik dentysty
- Organizacje
- Turystyka stomatologiczna
- Marketing stomatologiczny
- Dotacje z UE
- KORONAWIRUS
- Dental TV
- new! Czas na urlop!
- Relacje z targów i imprez
- 07-06-2024
Istnieją cztery podstawowe zasady marketingu, dzięki którym można opracować optymalnie dopasowaną dla konkretnego podmiotu strategię przyciągania klientów. Są to: produkt, cena, miejsce, promocja.
W marketingu stomatologicznym produktem jest usługa, która będzie oferowana. Należy więc rozpatrzyć, co wyróżnia oferowane usługi. Może to być specjalizacja, podejście do leczenia, lokalizacja lecznicy lub pracowni protetycznej czy stosowanie zaawansowanej technologii. W aspekcie ceny należy przeanalizować, czy będą oferowane plany cenowe premium, czy elastyczne pakiety płatności, dzięki którym oferowane usługi staną się bardziej dostępne.
Miejsce odnosi się do lokalizacji gabinetu/pracowni i kanałów dystrybucji informacji o działaniu podmiotu. Tutaj należy zastanowić się, czy gabinet/pracownia protetyczna znajduje się w strategicznym miejscu, czy łatwo do miejsca usług można się dostać, w jakich godzinach będą oferowane usługi, czy będzie dostępna internetowa rezerwacja wizyt.
Promocja umożliwia zwiększenie widoczności placówki poprzez wykorzystanie wielu różnych narzędzi – od internetu, poprzez partnerstwo z lokalnymi firmami aż po referencje zadowolonych pacjentów/klientów.