Na skróty
- Forum
- Zareklamuj swój gabinet
- Izby Lekarskie w Polsce
- Partnerzy portalu
- Magazyn Stomatologiczny
- Wydawnictwo
Czelej - Wydawnictwo
PZWL - Wydawnictwo
Med Tour Press Int. - new! Katalog firm
- Dodaj gabinet
- Poradnik dentysty
- Organizacje
- Turystyka stomatologiczna
- Marketing stomatologiczny
- Dotacje z UE
- KORONAWIRUS
- Dental TV
- new! Czas na urlop!
- Relacje z targów i imprez
- 06-06-2024
Strategie marketingowe w każdej branży stale się zmieniają. Powodów tej ewolucji należy upatrywać w ciągłym postępie technicznym i zmianach w zachowaniu klientów. Reguła ta dotyczy również marketingu stomatologicznego. Oznacza to, że dentysta powinien okresowo udoskonalać i modyfikować wybraną i wdrożoną strategię marketingową. W praktyce wiąże się to z usuwaniem tego, co nie działa i optymalizowaniem tego, co działa.
Dopasowywanie strategii marketingowej do aktualnych trendów rynkowych i wymagań klientów jest konieczne, gdyż marketing stomatologiczny to nic innego, jak plan na to, aby stać się bardziej widocznym dla potencjalnych pacjentów, wyróżnić się na tle konkurencji i – przede wszystkim – powiększyć bazę zadowolonych pacjentów, a przez to – poprawić wyniki finansowe prowadzonej przez siebie praktyki stomatologicznej. Konieczność uaktualniania strategii marketingowej w gabinecie stomatologicznym dotyczy zatem każdego dentysty – zarówno wieloletnich praktyków na rynku, jak i tych, którzy dopiero niedawno postanowili stać się konkurencją dla innych stomatologów.