Na skróty
- Forum
- Zareklamuj swój gabinet
- Izby Lekarskie w Polsce
- Partnerzy portalu
- Magazyn Stomatologiczny
- Wydawnictwo
Czelej - Wydawnictwo
PZWL - Wydawnictwo
Med Tour Press Int. - new! Katalog firm
- Dodaj gabinet
- Poradnik dentysty
- Organizacje
- Turystyka stomatologiczna
- Marketing stomatologiczny
- Dotacje z UE
- KORONAWIRUS
- Dental TV
- new! Czas na urlop!
- Relacje z targów i imprez
- 04-06-2024
Internet to dziś najpowszechniej wykorzystywane medium do informowania świata o wykonywanej przez siebie działalności. Istnieje kilka elementów, które powinna zawierać nowoczesna strona internetowa. Cechuje je uniwersalność, dlatego mogą z nich skorzystać także stomatolodzy i technicy dentystyczni do informowania poprzez internet o usługach, które oferują. Są to:
-
angażująca strona główna, która doskonale prezentuje markę, usługi i wiedzę specjalistyczną personelu;
-
referencje od pacjentów/klientów, które służą jako dowody potwierdzające kompetencje i profesjonalizm właściciela strony internetowej;
-
jasne i zwięzłe wezwanie do działania dla pacjenta/klienta (np. w postaci tzw. Action Button);
-
informacje zorientowane na pacjenta/klienta i treści SEO dotyczące stomatologii czy techniki dentystycznej;
-
formularze internetowe lub narzędzia do planowania spotkań;
-
łatwe do odszukania pole z danymi kontaktowymi (teleadresowymi);
-
responsywny szablon, który jest przyjazny dla użytkownika niezależnie od tego, na jakim urządzeniu strona będzie przeglądana;
-
integracja strony z mediami społecznościowymi.