Na skróty
- Forum
- Zareklamuj swój gabinet
- Izby Lekarskie w Polsce
- Partnerzy portalu
- Magazyn Stomatologiczny
- Wydawnictwo
Czelej - Wydawnictwo
PZWL - Wydawnictwo
Med Tour Press Int. - new! Katalog firm
- Dodaj gabinet
- Poradnik dentysty
- Organizacje
- Turystyka stomatologiczna
- Marketing stomatologiczny
- Dotacje z UE
- KORONAWIRUS
- Dental TV
- new! Czas na urlop!
- Relacje z targów i imprez
- 25-04-2024
Na rynku istnieje wiele narzędzi służących automatyzacji marketingu. Dzięki tym rozwiązaniom można zrewolucjonizować przyciąganie i utrzymywanie pacjentów, a także nawiązywanie kontaktu z potencjalnymi klientami.
Po wdrożeniu do gabinetu oprogramowania marketingowego dentysta może skupić się na robieniu tego, co dla niego najważniejsze, a mianowicie na leczeniu pacjentów. Automatyzacja marketingu stomatologicznego dostarcza bowiem wielu rozwiązań, które pracują na korzyść praktyki stomatologicznej. Są to między innymi formularze internetowe, narzędzia do tworzenia stron internetowych, czat na żywo, wysyłka e-maili. Narzędzia te umożliwiają również sprawną segmentację pacjentów na podstawie danych demograficznych, historii wizyt lub historii leczenia. Dzięki analizie tych danych można z kolei korygować istniejącą strategię marketingową tak, aby przynosiła ona jeszcze więcej korzyści dla gabinetu.