Na skróty
- Forum
- Zareklamuj swój gabinet
- Izby Lekarskie w Polsce
- Partnerzy portalu
- Magazyn Stomatologiczny
- Wydawnictwo
Czelej - Wydawnictwo
PZWL - Wydawnictwo
Med Tour Press Int. - new! Katalog firm
- Dodaj gabinet
- Poradnik dentysty
- Organizacje
- Turystyka stomatologiczna
- Marketing stomatologiczny
- Dotacje z UE
- KORONAWIRUS
- Dental TV
- new! Czas na urlop!
- Relacje z targów i imprez
- 26-04-2024
Wprowadzenie w gabinecie dentystycznym programów lojalnościowych można przyrównać do budowania społeczności zgromadzonej wokół tej właśnie lecznicy. Jak pokazuje życie, zdecydowana większość ludzi lubi być częścią określonej grupy, zwłaszcza gdy wiąże się to z jakąś korzyścią (potwierdzają to m.in. obserwacje związane z upowszechnieniem mediów społecznościowych).
Korzyść z przynależności do programu lojalnościowego musi być dla pacjentów wyraźna – powinni oni otrzymywać zniżki, ekskluzywne oferty i korzyści, takie jak na przykład priorytetowe przyjmowanie na leczenie. Wszystkie te działania wzmacniają u pacjentów lojalność i uznanie dla pracy wybranego dentysty/zespołu stomatologicznego. Znajduje to potwierdzenie w statystykach – aż ponad 8 na 10 osób twierdzi, że przynależność do programu lojalnościowego wpływa na decyzję o tym, czy osoby te zostaną stałymi klientami konkretnego usługodawcy. Ponad 84% konsumentów przyznaje też, że dochowuje wierności markom, które oferują programy lojalnościowe.