Strona główna - portaldentystyczny.pl

Strona główna LekarzAktualności

Program lojalnościowy – marketingowy haczyk
  • 26-04-2024
 

 

 

 

 

 

Wprowadzenie w gabinecie dentystycznym programów lojalnościowych można przyrównać do budowania społeczności zgromadzonej wokół tej właśnie lecznicy. Jak pokazuje życie, zdecydowana większość ludzi lubi być częścią określonej grupy, zwłaszcza gdy wiąże się to z jakąś korzyścią (potwierdzają to m.in. obserwacje związane z upowszechnieniem mediów społecznościowych).

Korzyść z przynależności do programu lojalnościowego musi być dla pacjentów wyraźna – powinni oni otrzymywać zniżki, ekskluzywne oferty i korzyści, takie jak na przykład priorytetowe przyjmowanie na leczenie. Wszystkie te działania wzmacniają u pacjentów lojalność i uznanie dla pracy wybranego dentysty/zespołu stomatologicznego. Znajduje to potwierdzenie w statystykach – aż ponad 8 na 10 osób twierdzi, że przynależność do programu lojalnościowego wpływa na decyzję o tym, czy osoby te zostaną stałymi klientami konkretnego usługodawcy. Ponad 84% konsumentów przyznaje też, że dochowuje wierności markom, które oferują programy lojalnościowe.


 

 

 
Inne wiadomosci w kategorii
Komentarze
 
W chwili obecnej nie dysponujemy żadnymi komentarzami.
 
 

LOGOWANIE

Pierwszy raz w portalu?
Zarejestruj się Jak korzystać

Newsletter

Dodaj swój adres e-mail aby otrzymywać bieżące informacje

Katalog Firm

Kanały
informacyjne RSS
Subskrybuj RSS
Realizacja: Ideo Powered by: Edito CMS