Na skróty
- Forum
- Zareklamuj swój gabinet
- Izby Lekarskie w Polsce
- Partnerzy portalu
- Magazyn Stomatologiczny
- Wydawnictwo
Czelej - Wydawnictwo
PZWL - Wydawnictwo
Med Tour Press Int. - new! Katalog firm
- Dodaj gabinet
- Poradnik dentysty
- Organizacje
- Turystyka stomatologiczna
- Marketing stomatologiczny
- Dotacje z UE
- KORONAWIRUS
- Dental TV
- new! Czas na urlop!
- Relacje z targów i imprez
- 18-04-2024
Oferowanie bezpłatnej konsultacji może wydawać się sprzeczne z logiką. Jednak takie narzędzie w praktyce dentysty jest tym, czym jest bezpłatny okres próbny dla testowania nowego produktu. Jak pokazuje praktyka, jest to narzędzie skutecznie przyciągające nowych klientów, a także świetny sposób na budowanie zaufania wśród potencjalnych pacjentów i skuteczna metoda na zaprezentowanie swoich kompetencji i wiedzy. Oferowanie bezpłatnej konsultacji to także jedno z tych narzędzi marketingu stomatologicznego, dzięki któremu wyraźnie zwiększają się szanse na rozpoczęcie płatnego planu leczenia przez korzystające z takich konsultacji osoby. Dodatkowo służy bezkosztowemu rozpowszechnianiu pozytywnej opinii o placówce i personelu. To z kolei przyciąga nowych pacjentów i w rezultacie generuje wyższe przychody gabinetu stomatologicznego.
Warto pamiętać, że konsultacje to również ten element działania dentysty, podczas którego pacjent może dowiedzieć się wszystkiego o możliwościach terapeutycznych i jego kosztach, a także pozbyć się wątpliwości, które – być może – dotychczas blokowały podjęcie decyzji o rozpoczęciu leczenia zębów