Na skróty
- Forum
- Zareklamuj swój gabinet
- Izby Lekarskie w Polsce
- Partnerzy portalu
- Magazyn Stomatologiczny
- Wydawnictwo
Czelej - Wydawnictwo
PZWL - Wydawnictwo
Med Tour Press Int. - new! Katalog firm
- Dodaj gabinet
- Poradnik dentysty
- Organizacje
- Turystyka stomatologiczna
- Marketing stomatologiczny
- Dotacje z UE
- KORONAWIRUS
- Dental TV
- new! Czas na urlop!
- Relacje z targów i imprez
- 17-11-2023
Marketing stomatologiczny po 2023 roku będzie wymagał inteligentnego i wieloaspektowego podejścia. Musi ono ze sobą łączyć cyfrowe metody marketingu oraz angażowanie społeczności i samych specjalistów stomatologii w komunikację poprzez media cyfrowe.
Marketing stomatologiczny przyszłości ma również oferować pacjentom wyjątkowe doświadczenia i korzyści wynikające z wyboru konkretnej kliniki stomatologicznej czy laboratorium protetycznego. W tym celu warto:
-
stosować różne strategie marketingowe;
-
optymalizować swoją obecność w internecie;
-
prezentować referencje pacjentów;
-
korzystać regularnie z mediów społecznościowych;
-
organizować rozmaite promocje – w tym specjalne i ekskluzywne, a także wydarzenia społeczne.
Obowiązkiem specjalisty stomatologii działającego w nowoczesnym świecie jest natomiast świadczenie teleusług.
Priorytetem w tym wszystkim powinno pozostawać zadowolenie pacjenta.
Należy pamiętać też o tym, aby regularnie analizować i dostosowywać swoje działania marketingowe do zmieniających się potrzeb pacjentów i trendów rynkowych.