Na skróty
- Forum
- Zareklamuj swój gabinet
- Izby Lekarskie w Polsce
- Partnerzy portalu
- Magazyn Stomatologiczny
- Wydawnictwo
Czelej - Wydawnictwo
PZWL - Wydawnictwo
Med Tour Press Int. - new! Katalog firm
- Dodaj gabinet
- Poradnik dentysty
- Organizacje
- Turystyka stomatologiczna
- Marketing stomatologiczny
- Dotacje z UE
- KORONAWIRUS
- Dental TV
- new! Czas na urlop!
- Relacje z targów i imprez
- 15-11-2023
Informacji umożliwiających świadomy wybór dentysty, który zajmie się zdrowiem jamy ustnej, pacjent szuka obecnie najczęściej w internecie. Oznacza to, że na stały dopływ nowych klientów mogą liczyć stomatolodzy, którzy angażują się w marketing internetowy oraz wykorzystują media społecznościowe do komunikacji z pacjentami.
Dobrze zoptymalizowana strona internetowa i zaznaczająca się obecność w internecie zwiększają wiarygodność i reputację dentysty. Z kolei słaba obecność w internecie może obecnie zaszkodzić biznesowi stomatologicznemu.
Internet to medium, które podlega ciągłym zmianom, więc trzeba obserwować pojawiające się trendy, bo do przyciągnięcia uwagi internautów nie wystarczy raz dobrana strategia. Wiąże się to między innymi z faktem, że zmienia się wiek użytkowników internetu. O ile jeszcze dwie dekady temu byli to głównie ludzie młodzi, obecnie z internetu korzystają osoby w każdym wieku, a pacjenci w wieku 50+ są już znakomicie obeznani z tym medium i potrafią bardzo dobrze i skutecznie wyszukiwać interesujące ich informacje. Warto również pamiętać o tym, że promocje internetowe znacząco wpływają na wybory pacjentów, zatem marketing cyfrowy za pośrednictwem mediów społecznościowych i stron internetowych jest obecnie kluczem do zapewnienia stałego dopływu nowych pacjentów do kliniki stomatologicznej.