Na skróty
- Forum
- Zareklamuj swój gabinet
- Izby Lekarskie w Polsce
- Partnerzy portalu
- Magazyn Stomatologiczny
- Wydawnictwo
Czelej - Wydawnictwo
PZWL - Wydawnictwo
Med Tour Press Int. - new! Katalog firm
- Dodaj gabinet
- Poradnik dentysty
- Organizacje
- Turystyka stomatologiczna
- Marketing stomatologiczny
- Dotacje z UE
- KORONAWIRUS
- Dental TV
- new! Czas na urlop!
- Relacje z targów i imprez
- 13-11-2023
K.C. Makhubele, CEO South African Dental Association i jednocześnie były specjalista do spraw marketingu, przygotował listę skutecznych metod marketingowych, które mogą zrewolucjonizować praktykę dentystyczną. Znalazły się na niej następujące pozycje:
-
Reklamy typu pay-per-click (PPC), a także użycie ukierunkowanej kampanii PPC.
-
Tworzenie oryginalnych, zoptymalizowanych pod kątem słów kluczowych treści dla swojej witryny i bloga, a także promowanie tych treści za pomocą mediów społecznościowych, poprzez kampanie e-mailowe.
-
Zapewnianie wyjątkowych promocji i zachęt do skorzystania z unikalnych ofert i wykorzystywanie dostępnych kanałów komunikacji do dystrybucji informacji o promocjach.
-
Korzystanie z marketingu w mediach społecznościowych – to obecnie konieczność; podobnie jak nawiązywanie relacji ze swoimi obserwatorami.
-
Rezerwacje online i telestomatologia.
-
Zaangażowanie się w działania sąsiedzkie i sponsoring.
-
Zarządzanie reputacją w internecie i kontrolowanie swojej reputacji online poprzez monitorowanie i odpowiadanie na recenzje w odpowiednich sieciach społecznościowych.
-
Nawiązanie kontaktu z partnerami polecającymi i korzystanie z marketingu wpływu.
-
Wdrażanie chatbotów, sztucznej inteligencji oraz stosowanie marketingu video i czatu na żywo.
-
Zapewnienie programu edukacyjnego pacjentom na temat zdrowia jamy ustnej, profilaktyki i możliwości leczenia poprzez seminaria, warsztaty i webinary.