Na skróty
- Forum
- Zareklamuj swój gabinet
- Izby Lekarskie w Polsce
- Partnerzy portalu
- Magazyn Stomatologiczny
- Wydawnictwo
Czelej - Wydawnictwo
PZWL - Wydawnictwo
Med Tour Press Int. - new! Katalog firm
- Dodaj gabinet
- Poradnik dentysty
- Organizacje
- Turystyka stomatologiczna
- Marketing stomatologiczny
- Dotacje z UE
- KORONAWIRUS
- Dental TV
- new! Czas na urlop!
- Relacje z targów i imprez
- 06-11-2023
Część dentystów do promowania swojej praktyki zdecydowała się wdrożyć marketing wpływu. Opiera się on na wykorzystaniu popularności influencerów działających w internecie w celu poprawy świadomości zdrowia jamy ustnej w społeczeństwie.
U podstaw sukcesu z zastosowaniem marketingu wpływu leżą trzy elementy: właściwy dobór odpowiednich kanałów mediów społecznościowych, popularność influencera i autorytet, jaki ma on w społeczności internetowej.
Stomatologom marketing wpływu przynieść może wymierną korzyść – obserwacje i wyniki badań naukowych potwierdzają, że promowanie świadomości w mediach społecznościowych poprzez osoby popularne może skutkować wzrostem liczby poleceń konkretnego produktu czy usługi. W konsekwencji przełoży się to na przychody praktyki dentystycznej. Marketing wpływu jest więc dla stomatologa bardzo dobrym narzędziem sprzedażowym – pod warunkiem, że jest stosowany etycznie. Narzędzie to związane jest bowiem z budowaniem przez influencerów w odbiorcach informacji poczucia zaufania.