Strona główna - portaldentystyczny.pl

Strona główna LekarzAktualności

Marketing wpływu tylko zgodnie z zasadami etyki
  • 06-11-2023
 

 

 

 

 

Część dentystów do promowania swojej praktyki zdecydowała się wdrożyć marketing wpływu. Opiera się on na wykorzystaniu popularności influencerów działających w internecie w celu poprawy świadomości zdrowia jamy ustnej w społeczeństwie.

U podstaw sukcesu z zastosowaniem marketingu wpływu leżą trzy elementy: właściwy dobór odpowiednich kanałów mediów społecznościowych, popularność influencera i autorytet, jaki ma on w społeczności internetowej.

Stomatologom marketing wpływu przynieść może wymierną korzyść – obserwacje i wyniki badań naukowych potwierdzają, że promowanie świadomości w mediach społecznościowych poprzez osoby popularne może skutkować wzrostem liczby poleceń konkretnego produktu czy usługi. W konsekwencji przełoży się to na przychody praktyki dentystycznej. Marketing wpływu jest więc dla stomatologa bardzo dobrym narzędziem sprzedażowym – pod warunkiem, że jest stosowany etycznie. Narzędzie to związane jest bowiem z budowaniem przez influencerów w odbiorcach informacji poczucia zaufania.  

 
Inne wiadomosci w kategorii
Komentarze
 
W chwili obecnej nie dysponujemy żadnymi komentarzami.
 
 

LOGOWANIE

Pierwszy raz w portalu?
Zarejestruj się Jak korzystać

Newsletter

Dodaj swój adres e-mail aby otrzymywać bieżące informacje

Katalog Firm

Kanały
informacyjne RSS
Subskrybuj RSS
Realizacja: Ideo Powered by: Edito CMS