Na skróty
- Forum
- Zareklamuj swój gabinet
- Izby Lekarskie w Polsce
- Partnerzy portalu
- Magazyn Stomatologiczny
- Wydawnictwo
Czelej - Wydawnictwo
PZWL - Wydawnictwo
Med Tour Press Int. - new! Katalog firm
- Dodaj gabinet
- Poradnik dentysty
- Organizacje
- Turystyka stomatologiczna
- Marketing stomatologiczny
- Dotacje z UE
- KORONAWIRUS
- Dental TV
- new! Czas na urlop!
- Relacje z targów i imprez
- 27-10-2023
Internet daje wiele możliwości realizowania kampanii z zakresu marketingu stomatologicznego. Jednym z narzędzi, dzięki któremu można kreować i poprawiać popularność marki i renomę gabinetu stomatologicznego, jest influencer marketing. Polega on na budowaniu marki firmy (tutaj: gabinetu dentystycznego) poprzez popularyzowanie nazwy brandu oraz na zwiększaniu wiarygodności firmy w wyniku działań osób, które są znane i popularne w mediach społecznościowych. Jest połączeniem klasycznej i nowoczesnej taktyki marketingowej, ale koncentruje się w pierwszej kolejności na pozyskaniu do współdziałania wpływowych osób i na działaniu influencera a nie na docelowej grupie odbiorców, czyli pacjentów obecnych i potencjalnych. W influencer marketingu wykorzystuje się popularność osób publikujących w internetowych mediach, przekształcając ją w kampanie marketingową opartą na treści.
Wizerunek influencerów oraz zaufanie, jakim darzy ich społeczność w danym medium, stanowią podstawę wpływu wywieranego na odbiorcę informacji. Osoba popularna może bowiem znacząco wpływać na decyzję zakupowe innych.