Na skróty
- Forum
- Zareklamuj swój gabinet
- Izby Lekarskie w Polsce
- Partnerzy portalu
- Magazyn Stomatologiczny
- Wydawnictwo
Czelej - Wydawnictwo
PZWL - Wydawnictwo
Med Tour Press Int. - new! Katalog firm
- Dodaj gabinet
- Poradnik dentysty
- Organizacje
- Turystyka stomatologiczna
- Marketing stomatologiczny
- Dotacje z UE
- KORONAWIRUS
- Dental TV
- new! Czas na urlop!
- Relacje z targów i imprez
- 25-09-2023
W miarę, jak ciężar opieki zdrowotnej przesuwał się z leczenia chorób na ochronę zdrowia, tak też promocja zdrowia stawała się jednym z ważniejszych elementów kształtujących podejście do zdrowia. Co istotne, promocja zdrowia dotyczy nie tylko pacjentów jako odbiorców informacji, ale również pracowników służby zdrowia jako nadawców i swoistych „wizytówek” kierowanego do pacjentów przekazu.
Dzięki dynamicznemu rozwojowi internetu w ciągu ostatnich dwóch dekad i cyfryzacji życia stomatolodzy mogą wykorzystywać wiele możliwości budowania swoich biznesów, w tym poprzez realizację usług w ramach e-zdrowia. E-zdrowie stało się dużym sprzymierzeńcem stomatologa, ponieważ integruje technologię, biznes i samo zdrowie, tworząc nową koncepcję świadczenia usług w opiece stomatologicznej. Zintegrowanie to umożliwiło stomatologom lepsze udostępnianie usług, natomiast pacjentom – bardziej efektywne korzystanie oferty stomatologicznej. Znajduje to przełożenie w lepszym wykorzystaniu potencjału personelu pracującego w gabinecie oraz znajdującego się w klinice sprzętu, co ostatecznie przekłada się pozytywnie na ekonomię biznesu prowadzonego przez dentystę.