Na skróty
- Forum
- Zareklamuj swój gabinet
- Izby Lekarskie w Polsce
- Partnerzy portalu
- Magazyn Stomatologiczny
- Wydawnictwo
Czelej - Wydawnictwo
PZWL - Wydawnictwo
Med Tour Press Int. - new! Katalog firm
- Dodaj gabinet
- Poradnik dentysty
- Organizacje
- Turystyka stomatologiczna
- Marketing stomatologiczny
- Dotacje z UE
- KORONAWIRUS
- Dental TV
- new! Czas na urlop!
- Relacje z targów i imprez
- 13-09-2023
Jednym z elementów marketingu stomatologicznego jest storytelling, czyli opowiadanie historii. Umiejętny storytelling jest ponadczasowym i potężnym narzędziem komunikacyjnym, które umożliwia dzielenie się swoimi uwagami, przemyśleniami i doświadczeniem, a także angażuje odbiorców i pozwala im na zrozumienie wielu aspektów pracy dentysty. Dzięki temu marketing stomatologiczny oparty na storytellingu zapewnia wyjątkową szansę na szybkie i głębokie nawiązanie kontaktu z pacjentami i potencjalnymi pacjentami. Daje też dentyście możliwość ujawniania wyznawanych przez niego wartości i odsłania osobowość, co powoduje, że u pacjenta bądź potencjalnego pacjenta powstaje wrażenie, iż cały przekaz więcej ma wspólnego ze zwykłą historią niż z reklamą. Jest to narzędzie tak dobre, że niewiele innych może się z nim równać. Dzięki storytellingowi można więc bardzo skutecznie budować autentyczne relacje w społeczności istniejącej w różnych kanałach medialnych wykorzystywanych w marketingu stomatologicznym konkretnej kliniki.