Na skróty
- Forum
- Zareklamuj swój gabinet
- Izby Lekarskie w Polsce
- Partnerzy portalu
- Magazyn Stomatologiczny
- Wydawnictwo
Czelej - Wydawnictwo
PZWL - Wydawnictwo
Med Tour Press Int. - new! Katalog firm
- Dodaj gabinet
- Poradnik dentysty
- Organizacje
- Turystyka stomatologiczna
- Marketing stomatologiczny
- Dotacje z UE
- KORONAWIRUS
- Dental TV
- new! Czas na urlop!
- Relacje z targów i imprez
- 25-08-2023
Kiedy pacjenci przeglądają profile stomatologów bądź gabinetów dentystycznych w mediach społecznościowych, mają odczucie, że dostają informacje „od wewnątrz”. Dzięki temu mogą odnosić wrażenie, że otwierają się przed nimi drzwi do miejsca, z którego oferty, być może, zechcieliby skorzystać. Stąd eksperci od marketingu usług stomatologicznych uważają, że utrzymanie obecności dentysty w mediach społecznościowych jest doskonałą metodą na nawiązanie kontaktu z obecnymi i potencjalnymi pacjentami, a także na nadanie własnej praktyce indywidualnej osobowości. Jest to potężne narzędzie marketingowe, o ile zostanie użyte prawidłowo.
Warto mieć na uwadze, że przeciętny użytkownik internetu spędza niemal dwie godziny dziennie w mediach społecznościowych. Stąd dobrym pomysłem jest wykorzystanie potencjału tego kanału informacyjnego w celu szerzenia treści na temat oferowanych usług i dla budowania obrazu profesjonalisty, któremu zależy na dobrych relacjach z pacjentami.