Na skróty
- Forum
- Zareklamuj swój gabinet
- Izby Lekarskie w Polsce
- Partnerzy portalu
- Magazyn Stomatologiczny
- Wydawnictwo
Czelej - Wydawnictwo
PZWL - Wydawnictwo
Med Tour Press Int. - new! Katalog firm
- Dodaj gabinet
- Poradnik dentysty
- Organizacje
- Turystyka stomatologiczna
- Marketing stomatologiczny
- Dotacje z UE
- KORONAWIRUS
- Dental TV
- new! Czas na urlop!
- Relacje z targów i imprez
- 18-08-2023
Chatbot to program komputerowy, który naśladuje i przetwarza ludzką rozmowę (pisaną lub ustną). Dzięki temu umożliwia ludziom interakcje z cyfrowymi gadżetami tak, jakby komunikowali się z prawdziwą osobą. Chatboty w ramach czatu na żywo mogą być częścią ekosystemu informatycznego, który jest wdrożony w gabinecie stomatologicznym bądź pracowni protetycznej. Są to aplikacje, które komunikują się z pacjentami stomatologicznymi w taki sposób, jak robi to zespół dentystyczny. Obecnie chatboty oparte na sztucznej inteligencji są bardzo wyrafinowane – do tego stopnia, że czasem trudno jest stwierdzić, czy wchodzi się w interakcję z botem czy z konsultantem. Chatboty są wygodne i proste w użyciu, a komunikacja online odbywa się w czasie rzeczywistym. Zatem rozwiązywanie problemów jest szybkie i indywidualne.
Czat na żywo realizowany jest natomiast dzięki interakcji internauty z prawdziwym konsultantem. Narzędzie to również umożliwia reagowanie w czasie rzeczywistym na zapytania i problemy pacjenta/klienta – stanowi zatem świetne narzędzie komunikacyjne. Dodatkowo – rozmowa z prawdziwym konsultantem może mieć duży wpływ na ostateczną decyzję o podjęciu współpracy z gabinetem stomatologicznym/pracownią protetyczną bądź zadecydować o kontynuacji tej współpracy.