Na skróty
- Forum
- Zareklamuj swój gabinet
- Izby Lekarskie w Polsce
- Partnerzy portalu
- Magazyn Stomatologiczny
- Wydawnictwo
Czelej - Wydawnictwo
PZWL - Wydawnictwo
Med Tour Press Int. - new! Katalog firm
- Dodaj gabinet
- Poradnik dentysty
- Organizacje
- Turystyka stomatologiczna
- Marketing stomatologiczny
- Dotacje z UE
- KORONAWIRUS
- Dental TV
- new! Czas na urlop!
- Relacje z targów i imprez
- 09-08-2023
Millenialsi, zwani także pokoleniem Y, to osoby urodzone między początkiem lat 80. a połową lat 90. XX wieku. Podczas swojego dzieciństwa mieli już kontakt z internetem, urządzeniami mobilnymi i mediami społecznościowymi. Z badań wynika, że tradycyjny marketing stomatologiczny może nie być najlepszym sposobem na dotarcie do tej grupy odbiorców.
Eksperci uważają, że dentyści powinni raczej postawić na wideo, jeśli celują w pacjentów z grupy pokolenia Y. Wynika to z faktu, że przeciętny millenials spędza co najmniej godzinę dziennie na oglądaniu treści wideo w internecie – woli bowiem obejrzeć film o produkcie niż o nim przeczytać. Ponadto z badań wynika, że prawie 3/4 konsumentów z pokolenia Y uważa, iż film o usłudze lub produkcie jest ważniejszy niż opisywanie ich. Odkryto też, że millenialsi są bardziej skłonni do interakcji z firmą, o ile nie jest ona nadmiernie promocyjna. Warto jeszcze wspomnieć, że znakomita większość millenialsów częściej niż poprzednie pokolenia ogląda wideo przed podjęciem decyzji dotyczącej zakupu produktu lub usługi w konkretnej firmie.