Na skróty
- Forum
- Zareklamuj swój gabinet
- Izby Lekarskie w Polsce
- Partnerzy portalu
- Magazyn Stomatologiczny
- Wydawnictwo
Czelej - Wydawnictwo
PZWL - Wydawnictwo
Med Tour Press Int. - new! Katalog firm
- Dodaj gabinet
- Poradnik dentysty
- Organizacje
- Turystyka stomatologiczna
- Marketing stomatologiczny
- Dotacje z UE
- KORONAWIRUS
- Dental TV
- new! Czas na urlop!
- Relacje z targów i imprez
- 08-08-2023
Eksperci zajmujący się marketingiem stomatologicznym uważają, że posiadanie strategii marketingowej na co najmniej 6 kolejnych miesięcy może zapewnić spokój ducha stomatologowi, który może skoncentrować się na tym, co robi najlepiej, czyli na leczeniu zębów, nie musząc martwić się pozyskiwaniem nowych pacjentów i utrzymywaniem lojalności obecnych. Podkreślają też, że znaczenie doświadczenia konsumenta online nigdy wcześniej nie było ważniejsze dla sukcesu firmy, jak ma to miejsce obecnie. Dzieje się tak, gdyż pacjenci coraz częściej podejmują decyzję o skorzystaniu z usług stomatologicznych w konkretnym gabinecie na podstawie tego, jak działa strona internetowa, jak kompletne informacje otrzymują po odwiedzeniu witryny internetowej gabinetu stomatologicznego, a także jak odbywa się komunikacja interaktywna za pomocą, na przykład, chatbota czy w formie czatu na żywo. Zwracają również uwagę na spójność przekazu zamieszczonego na stronie internetowej i w mediach społecznościowych.
Z powyższych względów dentyści powinni pamiętać o tym, że marketing stomatologiczny dla konkretnego gabinetu musi być w szyty na miarę tej właśnie lecznicy, ponieważ to, co jest odpowiednie dla innej kliniki, niekoniecznie musi sprawdzić się w ich przypadku.