Na skróty
- Forum
- Zareklamuj swój gabinet
- Izby Lekarskie w Polsce
- Partnerzy portalu
- Magazyn Stomatologiczny
- Wydawnictwo
Czelej - Wydawnictwo
PZWL - Wydawnictwo
Med Tour Press Int. - new! Katalog firm
- Dodaj gabinet
- Poradnik dentysty
- Organizacje
- Turystyka stomatologiczna
- Marketing stomatologiczny
- Dotacje z UE
- KORONAWIRUS
- Dental TV
- new! Czas na urlop!
- Relacje z targów i imprez
- 30-06-2023
Dodanie lokalizacji gabinetu stomatologicznego lub pracowni protetycznej na stronie internetowej jest obecnie uznawane za standard, który pomaga internautom podjąć decyzję o wyborze tej właśnie placówki. Zatem mały gadżet, a cieszy; właściwie – zwiększa szanse na wyższą rentowność gabinetu czy laboratorium protetyki dentystycznej, co wynika z faktu, że istnieje duża różnorodność wśród internautów, jeśli chodzi o podejmowanie wysiłku związanego z podróżą do placówki medycznej, w której mogą znaleźć odpowiednią dla siebie pomoc lub usługę.
Z badań wynika, że pacjenci najczęściej niezbyt chętnie wybierają placówkę, do której muszą jechać daleko. W jednym z badań wykazano, że dorośli mieszkańcy stanu Waszyngton w USA uznali, iż byliby skłonni podróżować około 28 minut od swojego miejsca zamieszkania bądź pracy do gabinetu stomatologicznego w celu odbycia zaplanowanej wizyty kontrolnej bądź poradzenia sobie z pilnym problemem dentystycznym.
Warto, aby dla każdej lokalizacji wykonać oddzielną podstronę, opatrzyć ją unikalną treścią i jasnymi informacjami o tym, jak dotrzeć – podając nazwę placówki, jej adres, numer telefonu, mapę i inne dane kontaktowe.