Na skróty
- Forum
- Zareklamuj swój gabinet
- Izby Lekarskie w Polsce
- Partnerzy portalu
- Magazyn Stomatologiczny
- Wydawnictwo
Czelej - Wydawnictwo
PZWL - Wydawnictwo
Med Tour Press Int. - new! Katalog firm
- Dodaj gabinet
- Poradnik dentysty
- Organizacje
- Turystyka stomatologiczna
- Marketing stomatologiczny
- Dotacje z UE
- KORONAWIRUS
- Dental TV
- new! Czas na urlop!
- Relacje z targów i imprez
- 09-06-2023
Nikt nie ma wątpliwości, że działające w internecie sieci społecznościowe są potężną siłą nośną dla informacji w różnej jej formie – pisanej, audio bądź video. Aby łatwo było w natłoku wiadomości znaleźć te, które są dla internauty interesujące w danym momencie, wymyślono hashtagi. Pod pojęciem hashtag ukrywa się słowo lub grupa słów poprzedzonych znakiem #.
Hashtagi to swoiste znaczniki – służą do kategoryzowania i znajdowania informacji na interesujące internautę tematy. Są niczym łącza do różnych materiałów oznaczonych tym samym hashtagiem na Instagramie, Twitterze, Facebooku, Linkedin i w innych sieciach społecznościowych.
Hasztagi to również skuteczne podejście do zwiększenia zaangażowania internautów, ponieważ mogą ułatwiać wyszukiwanie właśnie twoich treści, a nawet mogą być „śledzone” przez innych. Taką funkcję mają hashtagi na Instagramie. O tym, że warto ich używać, świadczą statystyki. Wynika z nich, że zaledwie jeden hasztag w poście generuje ponad 12% więcej interakcji. Jeśli zatem jesteś dentystą, który dba o rozpoznawalność swojego gabinetu stomatologicznego, używanie hasztagów powinno stać się dla ciebie nawykiem.