Na skróty
- Forum
- Zareklamuj swój gabinet
- Izby Lekarskie w Polsce
- Partnerzy portalu
- Magazyn Stomatologiczny
- Wydawnictwo
Czelej - Wydawnictwo
PZWL - Wydawnictwo
Med Tour Press Int. - new! Katalog firm
- Dodaj gabinet
- Poradnik dentysty
- Organizacje
- Turystyka stomatologiczna
- Marketing stomatologiczny
- Dotacje z UE
- KORONAWIRUS
- Dental TV
- new! Czas na urlop!
- Relacje z targów i imprez
- 30-05-2023
Obecnie większość podróży pacjenta do dentysty odbywa się online, zatem jeśli konkretnego gabinetu stomatologicznego nie będzie w internecie, jego właściciel nie będzie mógł stworzyć wysokiego popytu niezbędnego do pozyskania odpowiednich pacjentów do swojej praktyki. Stąd konieczne jest stawianie na reklamę cyfrową.
Jeśli stomatolog chce budować świadomość marki wśród swoich pacjentów lub tylko obserwatorów internetowych, na pewno powinien być aktywny w mediach społecznościowych, ponieważ większość ludzi z nich korzysta i czyta nowe posty. Ważne jest jednak również inwestowanie w profesjonalne działania służące poprawie ruchu na stronie. Jednym z takich działań jest tworzenie treści zgodnych z zasadami SEO. Warto również inwestować w reklamy gabinetu stomatologicznego typu ads. Coraz popularniejsze staje się również generowanie leadów sprzedażowych.
Wymierną dla dentysty korzyść przynoszą wszystkie wymienione działania, gdyż korzystnie wpływają na funkcjonowanie tzw. lejka sprzedaży. Trzeba jedynie opracować dobrą strategię marketingową do wykorzystania potencjału tkwiącego w tych naprawdę skutecznych narzędziach.