Na skróty
- Forum
- Zareklamuj swój gabinet
- Izby Lekarskie w Polsce
- Partnerzy portalu
- Magazyn Stomatologiczny
- Wydawnictwo
Czelej - Wydawnictwo
PZWL - Wydawnictwo
Med Tour Press Int. - new! Katalog firm
- Dodaj gabinet
- Poradnik dentysty
- Organizacje
- Turystyka stomatologiczna
- Marketing stomatologiczny
- Dotacje z UE
- KORONAWIRUS
- Dental TV
- new! Czas na urlop!
- Relacje z targów i imprez
- 28-04-2023
Nowoczesna strona internetowa gabinetu stomatologicznego oferuje możliwość skorzystania z czatu na żywo. To bardzo wygodne narzędzie, ponieważ umożliwia błyskawiczną komunikację pacjenta z gabinetem, z którego usług chciałby skorzystać. Pacjent może również poprzez czat na żywo uzyskać wiele cennych dla niego informacji, które pomogą mu podjąć decyzję o wyborze konkretnego gabinetu stomatologicznego, na przykład twojego a nie konkurencji.
Dzięki szybkiemu postępowi technologii, na stronie internetowej można używać na żywo chatbotów bądź czatów z obecnością asystenta – człowieka, albo obu narzędzi jednocześnie.
Chatbot to program komputerowy, który działając na bazie sztucznej inteligencji potrafi tak doskonale generować interakcję z człowiekiem, że osoba kontaktująca się ze stroną nie jest czasem w stanie poznać, że rozmawia z botem.
Eksperci są pewni, że czatboty i czaty na żywo to trend, który zostanie z nami. Dlatego warto używać tych narzędzi na swojej stronie internetowej, ponieważ przynoszą wiele korzyści. Czat na żywo to przede wszystkim natychmiastowa i łatwa interakcja z internautą, ale też dla pacjentów bądź potencjalnych pacjentów to dodatkowo wygoda i wzrost zadowolenia z funkcjonalności strony internetowej, którą odwiedzili. To z kolei może mieć duży wpływ na wybór konkretnego gabinetu na miejsce leczenia.