Na skróty
- Forum
- Zareklamuj swój gabinet
- Izby Lekarskie w Polsce
- Partnerzy portalu
- Magazyn Stomatologiczny
- Wydawnictwo
Czelej - Wydawnictwo
PZWL - Wydawnictwo
Med Tour Press Int. - new! Katalog firm
- Dodaj gabinet
- Poradnik dentysty
- Organizacje
- Turystyka stomatologiczna
- Marketing stomatologiczny
- Dotacje z UE
- KORONAWIRUS
- Dental TV
- new! Czas na urlop!
- Relacje z targów i imprez
- 20-02-2023
Współczynnik odrzuceń strony www to ważny wyznacznik tego, jak dobrze działa witryna w internecie, a także na ile jest atrakcyjna dla odwiedzających. Definiuje się go jako odsetek odwiedzających, którzy opuszczają stronę internetową bez podjęcia działania. W przypadku strony internetowej gabinetu stomatologicznego może to być reakcja w postaci kliknięcia w link czy wypełnienie formularza lub zapoznanie się z ofertą.
Ze statystyk wynika, że średni współczynnik odrzuceń wynosi ok. 41-51% wszystkich wizyt na stronie. Aby zmniejszyć współczynnik odrzuceń, należy:
-
zadbać o krótki czas ładowania strony;
-
upewnić się, że na stronie łatwo wyszukuje się informacje i nawiguje;
-
przygotować stronę przyjazną dla urządzeń mobilnych;
-
publikować treści atrakcyjne dla oka odbiorcy i zrozumiałe, gdyż odwiedzający dłużej pozostają na stronie, jeśli uznają treści za przydatne, interesujące i łatwe do zrozumienia.
Dłuższym wizytom na stronie sprzyja umieszczenie urozmaiceń, na przykład: filmów instruktażowych lub prezentujących pracę dentysty czy edukacyjnych grafik, prośba o zostawienie komentarza bądź umieszczanie tak zwanych Action button, czyli przycisków aktywności, które przekierowują do strony z danymi kontaktowymi.