Na skróty
- Forum
- Zareklamuj swój gabinet
- Izby Lekarskie w Polsce
- Partnerzy portalu
- Magazyn Stomatologiczny
- Wydawnictwo
Czelej - Wydawnictwo
PZWL - Wydawnictwo
Med Tour Press Int. - new! Katalog firm
- Dodaj gabinet
- Poradnik dentysty
- Organizacje
- Turystyka stomatologiczna
- Marketing stomatologiczny
- Dotacje z UE
- KORONAWIRUS
- Dental TV
- new! Czas na urlop!
- Relacje z targów i imprez
- 18-01-2023
Osadzanie implantów w miejscu utraconego zęba zamiast zastosowania tradycyjnych protez stomatologicznych jest obecnie najdoskonalszym sposobem na uzupełnienie luk w uzębieniu. Zalet tego rozwiązania jest wiele, jednak pacjenci, którzy przychodzą do gabinetu implantologa niejednokrotnie doświadczają różnych i bardzo silnych emocji. Nierzadko mają też mieszane uczucia co do słuszności podejmowanej decyzji o zaprotezowaniu jamy ustnej przy użyciu implantów – bo chcieliby, ale nie wszystko wiedzą i często po prostu boją się kosztów oraz niepowodzenia w leczeniu. Wobec takich dylematów ważna jest aktywna postawa wszystkich członków zespołu stomatologicznego – dotyczy to objaśniania pacjentowi niewiadomych i podjęcia skoordynowanej pracy tak, aby pacjent czuł się dobrze zaopiekowany, doskonale poinformowany od samego początku przeprowadzonego leczenia, a także odczuwał pełen komfort podczas terapii i był zadowolony z osiągniętego rezultatu. Ważne jest, aby członkowie zespołu stomatologicznego pracowali w sposób zintegrowany również w fazie rekonwalescencji i leczenia podtrzymującego.