Strona główna - portaldentystyczny.pl

Strona główna LekarzAktualności

Wielokanałowa strategia marketingowa dla dentystów
  • 04-01-2023
 

 

 

 

 

Aby zachować konkurencyjność, gabinety stomatologiczne muszą zintensyfikować działania marketingowe, ponieważ w ten sposób mogą pozyskać nowych i lojalnych klientów, a także zapewnić sobie powtarzalność wizyt. Ponieważ cyfryzacja stomatologii postępuje, dentysta dbający o marketing powinien mieć na uwadze zarówno platformy wirtualne, jak i tradycyjne sposoby komunikowania się z pacjentami. Oto, co można zrobić, aby uzyskać tak potrzebną wielokanałowość strategii marketingowej:

  • uruchomić aplikację mobilną – rozwiązanie to pomoże zarówno dentyście, jak i pacjentowi, ponieważ można dzięki aplikacji monitorować spotkania i rozliczenia, a pacjenci mogą otrzymywać powiadomienia z gabinetu – nie tylko dotyczące przypomnienia o terminie umówionej wizyty, ale również edukacyjne, zachęcające do pisania recenzji online;

  • dodać #hashtagi – używanie hasztagów w postach w mediach społecznościowych pomaga uporządkować wpisy i zgrupować je według ich tematyki; można użyć mieszanki popularnych, trafnych i sprawdzonych hasztagów, aby zwiększyć świadomość marki i zaangażowanie pacjentów w social media;

  • rozpocząć publikacje na TikToku – platforma ma już obecnie prawie 87 milionów aktywnych użytkowników tylko w samych Stanach Zjednoczonych, a z badań wynika, że co najmniej 81% użytkowników zagląda tam nie tylko po to, aby pooglądać zabawne filmy z kotami, lecz aby dowiedzieć się o nowych produktach i markach.

 
Inne wiadomosci w kategorii
Komentarze
 
W chwili obecnej nie dysponujemy żadnymi komentarzami.
 
 

LOGOWANIE

Pierwszy raz w portalu?
Zarejestruj się Jak korzystać

Newsletter

Dodaj swój adres e-mail aby otrzymywać bieżące informacje

Katalog Firm

Kanały
informacyjne RSS
Subskrybuj RSS
Realizacja: Ideo Powered by: Edito CMS