Na skróty
- Forum
- Zareklamuj swój gabinet
- Izby Lekarskie w Polsce
- Partnerzy portalu
- Magazyn Stomatologiczny
- Wydawnictwo
Czelej - Wydawnictwo
PZWL - Wydawnictwo
Med Tour Press Int. - new! Katalog firm
- Dodaj gabinet
- Poradnik dentysty
- Organizacje
- Turystyka stomatologiczna
- Marketing stomatologiczny
- Dotacje z UE
- KORONAWIRUS
- Dental TV
- new! Czas na urlop!
- Relacje z targów i imprez
- 04-01-2023
Aby zachować konkurencyjność, gabinety stomatologiczne muszą zintensyfikować działania marketingowe, ponieważ w ten sposób mogą pozyskać nowych i lojalnych klientów, a także zapewnić sobie powtarzalność wizyt. Ponieważ cyfryzacja stomatologii postępuje, dentysta dbający o marketing powinien mieć na uwadze zarówno platformy wirtualne, jak i tradycyjne sposoby komunikowania się z pacjentami. Oto, co można zrobić, aby uzyskać tak potrzebną wielokanałowość strategii marketingowej:
-
uruchomić aplikację mobilną – rozwiązanie to pomoże zarówno dentyście, jak i pacjentowi, ponieważ można dzięki aplikacji monitorować spotkania i rozliczenia, a pacjenci mogą otrzymywać powiadomienia z gabinetu – nie tylko dotyczące przypomnienia o terminie umówionej wizyty, ale również edukacyjne, zachęcające do pisania recenzji online;
-
dodać #hashtagi – używanie hasztagów w postach w mediach społecznościowych pomaga uporządkować wpisy i zgrupować je według ich tematyki; można użyć mieszanki popularnych, trafnych i sprawdzonych hasztagów, aby zwiększyć świadomość marki i zaangażowanie pacjentów w social media;
-
rozpocząć publikacje na TikToku – platforma ma już obecnie prawie 87 milionów aktywnych użytkowników tylko w samych Stanach Zjednoczonych, a z badań wynika, że co najmniej 81% użytkowników zagląda tam nie tylko po to, aby pooglądać zabawne filmy z kotami, lecz aby dowiedzieć się o nowych produktach i markach.