Na skróty
- Forum
- Zareklamuj swój gabinet
- Izby Lekarskie w Polsce
- Partnerzy portalu
- Magazyn Stomatologiczny
- Wydawnictwo
Czelej - Wydawnictwo
PZWL - Wydawnictwo
Med Tour Press Int. - new! Katalog firm
- Dodaj gabinet
- Poradnik dentysty
- Organizacje
- Turystyka stomatologiczna
- Marketing stomatologiczny
- Dotacje z UE
- KORONAWIRUS
- Dental TV
- new! Czas na urlop!
- Relacje z targów i imprez
- 03-01-2023
Ze statystyk wynika, że marketing e-mailowy pozostaje liderem w świecie marketingu cyfrowego i jest idealnym, niskokosztowym narzędziem wspomagającym rozwój zarówno małych, jak i dużych przedsiębiorstw. Przeznaczając bowiem jednego dolara na e-mail marketing można zarobić przeciętnie 42 dolary. Ponadto 60% konsumentów twierdzi, że dokonało zakupów bądź wyboru usług na podstawie otrzymanego e-maila. Jest to znacznie więcej niż odsetek konsumentów, którzy dokonali zakupu na podstawie postów w mediach społecznościowych – tam odsetek konsumentów przekonanych do produktu wynosił zaledwie 12,5%.
Ponieważ marketing e-mailowy to jeden z najsilniejszych cyfrowych kanałów marketingowych, który zapewnia bardzo duży zwrot z inwestycji, dlatego też jest to jedno z najlepszych narzędzi, które pomaga pozyskać i przede wszystkim utrzymać pacjentów w gabinecie stomatologicznym. Wiadomości e-mail to również narzędzie idealnie nadające się do informowania o rozwoju placówki i wprowadzanych usługach stomatologicznych oraz do angażowania pacjentów i utrzymywania kontaktu zarówno z obecnymi, jak i potencjalnymi pacjentami.