Na skróty
- Forum
- Zareklamuj swój gabinet
- Izby Lekarskie w Polsce
- Partnerzy portalu
- Magazyn Stomatologiczny
- Wydawnictwo
Czelej - Wydawnictwo
PZWL - Wydawnictwo
Med Tour Press Int. - new! Katalog firm
- Dodaj gabinet
- Poradnik dentysty
- Organizacje
- Turystyka stomatologiczna
- Marketing stomatologiczny
- Dotacje z UE
- KORONAWIRUS
- Dental TV
- new! Czas na urlop!
- Relacje z targów i imprez
- 02-11-2022
Marketing dentystyczny daje obecnie ogromne możliwości promowania prowadzonej przez siebie praktyki – poprzez media społecznościowe. Wpisy na portalach społecznościowych można tworzyć i umieszczać samodzielnie, ale można też zlecić to wyspecjalizowanej jednostce bądź osobie.
Dentysta powinien pamiętać, że wprawdzie internet dla stomatologów jest narzędziem o ogromnym potencjale dla rozwoju gabinetu, lecz klucze do sukcesu i zaistnienia w świadomości wielu odbiorców są dwa. To autentyczność przekazu i interesujący sposób jego przedstawienia, a także regularność umieszczania postów.
Jeśli samodzielnie nie chce się tracić cennego czasu na zastanawianie się, co publikować i jak napisać post, warto skorzystać z konsultacji eksperta biegle poruszającego się w świecie mediów społecznościowych i zatrudnić osobę, która albo tylko będzie zajmować się sprawami technicznymi, czyli publikacją otrzymywanych od dentysty tekstów, albo sama teksty przygotuje i opublikuje. Wybierając drugą opcję trzeba wybrać profesjonalistę, który zadba z równą pieczołowitością o marketingowy, jak i językowy oraz merytoryczny przekaz tworzonych postów.