Strona główna - portaldentystyczny.pl

Strona główna LekarzAktualności

Dlaczego warto mieć kierownika kliniki?
  • 06-10-2022
 

 

 

 

 

 

 

Eksperci od zarządzania i dentyści będący jednocześnie menadżerami prowadzonych przez siebie klinik stomatologicznych bądź sieci klinik podkreślają, że zasoby ludzkie to najważniejsza i najbardziej złożona rzecz, która zajmuje w zarządzaniu kliniką najwięcej czasu. Uważają, że nawet jeśli w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi istnieje planowanie i chce się tę sferę kontrolować, jest to niemożliwe, ponieważ relacje interpersonalne, jakie tworzą się między współpracownikami oraz między personelem kliniki stomatologicznej a pacjentami w każdym przypadku są skomplikowane. Z tego powodu, aby nie stresować się i nie czuć frustracji z konieczności bycia i dentystą, i jednocześnie menadżerem oraz specjalistą od zasobów ludzkich, warto mieć zaufanego kierownika kliniki. Wówczas zarządzanie placówką bądź siecią gabinetów stomatologicznych staje się bezstresowe dla samego dentysty.

Dr Hector Tafalla, dyrektor medyczny w sieci hiszpańskich klinik IDI, podkreślił, że udało mu się w każdej klinice bardzo dobrze wyszkolić jedną osobę, która zajmuje się prawie całym zarządzaniem. To utalentowani ludzie, których wytypował sam, kierując się umiejętnością obserwacji, intuicją i wiedzą na temat tego, jak delegować zadania, jak uczyć i jak ufać ludziom, którym chce się powierzyć zarządzanie kliniką.

 

 
Inne wiadomosci w kategorii
Komentarze
 
W chwili obecnej nie dysponujemy żadnymi komentarzami.
 
 

LOGOWANIE

Pierwszy raz w portalu?
Zarejestruj się Jak korzystać

Newsletter

Dodaj swój adres e-mail aby otrzymywać bieżące informacje

Katalog Firm

Kanały
informacyjne RSS
Subskrybuj RSS
Realizacja: Ideo Powered by: Edito CMS