Na skróty
- Forum
- Zareklamuj swój gabinet
- Izby Lekarskie w Polsce
- Partnerzy portalu
- Magazyn Stomatologiczny
- Wydawnictwo
Czelej - Wydawnictwo
PZWL - Wydawnictwo
Med Tour Press Int. - new! Katalog firm
- Dodaj gabinet
- Poradnik dentysty
- Organizacje
- Turystyka stomatologiczna
- Marketing stomatologiczny
- Dotacje z UE
- KORONAWIRUS
- Dental TV
- new! Czas na urlop!
- Relacje z targów i imprez
- 03-06-2022
Kiedy dentysta decyduje się wejść w świat mediów społecznościowych i wykorzystywać ich potencjał do komunikacji z pacjentami bądź potencjalnymi pacjentami, staje przed koniecznością wybrania, na której platformie społecznościowej będzie publikować swoje posty. Praktycy twierdzą, że warto skoncentrować się na kilku, ale starannie dobranych portalach.
Sekret wyboru platform społecznościowych, na których warto publikować, polega na zrozumieniu, do jakiej grupy należą pacjenci konkretnego dentysty bądź odbiorcy postów, które będą się pojawiać na profilu, gdyż konkretne portale społecznościowe skupiają konkretnych użytkowników.
Na Instagramie warto publikować, jeśli chce się przyciągnąć 30-40-letnich profesjonalistów, którzy bardzo dbają o swój wygląd. TikToka powinno się wybrać, kiedy nie celuje się w konkretną grupę pacjentów, albo też pacjenci nie są zbyt wymagający. Facebook to platforma, na której warto publikować posty, jeśli chce się dotrzeć do grupy osób starszych z potrzebami protetycznymi. Natomiast z YouTube warto korzystać, jeśli oferuje się skomplikowane, wieloetapowe metamorfozy uśmiechu– można tam bowiem publikować długie materiały filmowe, które będą dostarczały dużej ilości informacji osobom zainteresowanym tego typu zabiegami.